ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ BLOG ΜΑΣ ΑΠΟ 10 € ΤΟ ΜΗΝΑ ΣΤΕΙΛΤΕ ΜΑΣ EMAIL ΣΤΟ frapedoypoli@windowslive.com

0

Γυναίκες δείχνουν το σώμα τους όπως είναι πραγματικά μετά την εγκυμοσύνη

Ένας λογαριασμός στο Instagram επιχειρεί να καταργήσει τα ταμπού και να δείξει πώς είναι πραγματικά το σώμα των γυναικών μετά τον τοκετό.

Ο λογαριασμός και το hashtag έχουν το όνομα #TakeBackPostPartum και είναι γεμάτος φωτογραφίες γυναικών που έγιναν πρόσφατα μητέρες.
Πέρα από τις τρυφερές φωτογραφίες στις οποίες οι μητέρες ποζάρουν με τα νεογέννητα μωρά τους αγκαλιά, στον λογαριασμό υπάρχουν και φωτογραφίες με τα «σημάδια» που αφήνει πίσω της η εγκυμοσύνη.
takebackpostpartum2
Σκοπός των εικόνων αυτών είναι να περάσει το μήνυμα στις γυναίκες πως δεν είναι οι μοναδικές που έχουν αυτά τα σημάδια και ότι δεν έχουν κανένα λόγο να αισθάνονται άσχημα για αυτά.
«Μπορεί να είναι το δέρμα μου λίγο πιο χαλαρό, αλλά σίγουρα εγώ είμαι πιο δυνατή και αυτά τα σημάδια θα μου θυμίζουν ότι κάποτε κρατούσα σφιχτά την κόρη μου. Αυτό το σώμα είμαι εγώ» ήταν το σχόλιο μίας από τις πολλές γυναίκες που έδειξαν στο φακό τις ραγάδες της εγκυμοσύνης τους.
takebackpostpartum1
Η ιδέα ανήκει σε μία μαμά έξι παιδιών από το Τέξας η οποία αποφάσισε να φτιάξει αυτό τον λογαριασμό επειδή εξοργίστηκε με τους διαφημιστές που χρησιμοποιούσαν φωτογραφίες με το hashtag #postpartum προκειμένου να προωθήσουν κρέμες για ραγάδες και προγράμματα απώλειας βάρους.
«Είμαστε μητέρες και δυνατές γυναίκες. Αν ενώσουμε τις φωνές μας μπορούμε να ταρακουνήσουμε ολόκληρο τον κόσμο» είναι ένα από τα μηνύματά της στο Instagram.
takebackpostpartum3takebackpostpartum4
takebackpostpartum5
Πηγή 
loading...

Δημοσίευση σχολίου

Δεν διμοσιεύονται σχόλια υβριστικού περιεχομένου. Την αποκλειστική ευθύνη για τα σχόλια την έχουν οι σχολιαστές.

 
Top