ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ BLOG ΜΑΣ ΑΠΟ 10 € ΤΟ ΜΗΝΑ ΣΤΕΙΛΤΕ ΜΑΣ EMAIL ΣΤΟ frapedoypoli@windowslive.com

0

post-feature-image

Η φυσική μητέρα της κόρης της Angelina Jolie, Zahara, που υιοθέτησε η ηθοποιός από την Αιθιοπία, κάνει έκκληση στην ηθοποιό λέγοντάς της με δάκρυα στα μάτια: «Σας παρακαλώ, απλά επιτρέψτε μου να μιλήσω στην κόρη μου».

Η Mentewab Dawit Lebiso, όπως είναι το όνομα της, μίλησε στη Daily Mail και δήλωσε πως θέλει απλά να γνωρίζει η 12χρονη σήμερα, Zahara, πως είναι ζωντανή και πως την έδωσε για να έχει μια καλύτερη ζωή. «Απλά θέλω να γνωρίζει ότι είμαι ζωντανή. Δεν τη θέλω πίσω στην Αιθιοπία, εκεί περνάει μια χαρά», δήλωσε η Mentewab.

Η 31χρονη Mentewab, παραδέχεται, επίσης, πως η Jolie είναι «περισσότερο» μητέρα της Zahara απ ότι εκείνη και ικετεύει τη διάσημη ηθοποιό να καταλάβει τον πόνο που νιώθει και να της επιτρέψει να δει την κόρη της ειδικά τώρα, μετά το πολύκροτο διαζύγιο του λαμπερού ζευγαριού που όπως λέει θα έχει επηρεάσει αρνητικά τη μικρή. 

«Η κόρη μου μιλάει άλλη γλώσσα από μένα, αλλά θέλω να ξέρει ότι έχει άλλη μία μητέρα που τη σκέφτεται και την αγαπά», λέει χαρακτηριστικά η 31χρονη και αποκαλύπτει ότι η Zahara, είναι παιδί βιασμού και αναγκάστηκε να το δώσει για υιοθεσία. Από την άλλη όταν η Angelina υιοθέτησε τη μικρή το 2007, γνώριζε ότι η μικρή είναι «ορφανό του Aids». Τώρα οι αποκαλύψεις την φυσικής μητέρας της Zaharam, έρχονται να προσθέσουν ακόμα ένα χτύπημα στην οικογενειακή της γαλήνη, μετά το πολύκροτο διαζύγιο.
Η Mentewab Dawit Lebiso, φυσική μητέρα της Zahara
Η Zahara, σήμερα είναι 12 ετών 
H Angelina υιοθέτησε τη μικρή το 2007 γνωρίζοντας ότι η μικρή είναι «ορφανό του Aids»
Η φυσική μητέρα της, Zahara, κάνει έκκληση στην ηθοποιό λέγοντάς της με δάκρυα στα μάτια: «Σας παρακαλώ, απλά επιτρέψτε μου να μιλήσω στην κόρη μου».
Πηγή: Protothema.gr
loading...

Δημοσίευση σχολίου

Δεν διμοσιεύονται σχόλια υβριστικού περιεχομένου. Την αποκλειστική ευθύνη για τα σχόλια την έχουν οι σχολιαστές.

 
Top