ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ BLOG ΜΑΣ ΑΠΟ 10 € ΤΟ ΜΗΝΑ ΣΤΕΙΛΤΕ ΜΑΣ EMAIL ΣΤΟ frapedoypoli@windowslive.com

0
Έως το τέλος Μαρτίου του 2017, δηλαδή σε λίγο περισσότερες από 100 ημέρες, αναμένεται να έχει ολοκληρωθεί η κατασκευή της νέας εθνικής οδού Κορίνθου – Πατρών, ενός έργου που αναμένεται να συμβάλλει καθοριστικά στις ασφαλείς μετακινήσεις μας, αντικαθιστώντας μια οδό επικοινωνίας που τις προηγούμενες δεκαετίες είχε γίνει «δρόμος - καρμανιόλα».

Το συνολικό κόστος του έργου προσεγγίζει τα 2 δισ. ευρώ. Στη δαπάνη του αυτοκινητοδρόμου θα πρέπει να υπολογιστούν και οι αποζημιώσεις που δόθηκαν εις διπλούν (!) στους εργολάβους τα τελευταία χρόνια.

Η κατασκευή του έργου θα έχει ολοκληρωθεί έως τα τέλη Μαρτίου, εκτός από ορισμένα σημεία όπου υπάρχουν εμπλοκές είτε λόγω των παράλληλων εργασιών με τον σιδηρόδρομο, είτε λόγω αρχαιολογικών ανασκαφών, είτε εναπομεινασών απαλλοτριώσεων. Στα σημεία αυτά συνολικού μήκους περίπου εννέα χιλιομέτρων μεταξύ Κορίνθου και Πατρών (Δερβένι, Καμάρες, Αραχωβίτικα, Ρίο) η κυκλοφορία θα εξυπηρετείται μέσω κυκλοφοριακών ρυθμίσεων (τοπικών παρακάμψεων ή στενώσεων). Σύμφωνα πάντως με την ανάδοχο εταιρεία και σε αυτά τα τμήματα, οι εργασίες θα έχουν ολοκληρωθεί έως το φθινόπωρο του 2017.

Οι σταθμοί διοδίων

Σήμερα λειτουργούν:
4 μετωπικοί: Ελευσίνα, Ισθμός, Ζευγολατιό, Ρίο
3 πλευρικοί: Νέα Πέραμος, Αγ. Θεόδωροι, Πάχη

Με την ολοκλήρωση θα λειτουργήσουν:
1 ακόμα μετωπικός στον Ελαιώνα Αιγιάλειας
6 πλευρικοί: Ζευγολατιό, Κιάτο, Δερβένι, Ακράτα, Καλάβρυτα, Αραχοβίτικα
Υπολογίζεται ότι το ταξίδι από την Αθήνα έως την Πάτρα δεν θα έχει - πάντα με βάση τα όρια ταχύτητας - διάρκεια μεγαλύτερη από μία ώρα και πενήντα λεπτά.

Αυτό που θα είναι μεγάλο, όμως, είναι το κόστος της διαδρομής, καθώς τα διόδια από την Ελευσίνα ως το Ρίο θα κοστίζουν 11,50 ευρώ!
loading...

Δημοσίευση σχολίου

Δεν διμοσιεύονται σχόλια υβριστικού περιεχομένου. Την αποκλειστική ευθύνη για τα σχόλια την έχουν οι σχολιαστές.

 
Top