ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ BLOG ΜΑΣ ΑΠΟ 10 € ΤΟ ΜΗΝΑ ΣΤΕΙΛΤΕ ΜΑΣ EMAIL ΣΤΟ frapedoypoli@windowslive.com

0
Τι θα γινόταν αν οι γονείς γίνονταν για μια μέρα παιδιά;

Δείτε τα σκίτσα παρακάτω και κλάψτε από τα γέλια

-Που ήσασταν; Γιατί δεν απαντούσατε στα κινητά σας;
-Συγγνώμη! Συναντήσαμε κάτι φίλους στο δρόμο…

1

 -Θα κάτσετε στο τραπέζι μέχρι να τελειώσετε την τελευταία μπουκιά!

2

 -Μπαμπά δε νομίζεις ότι είσαι αρκετά μεγάλος για να συμπεριφέρεσαι έτσι;

3

 -Ντύσου καλά!

4

 -Τι όμορφη που είσαι!

5

 -Είμαι καλά. Ειλικρινά.
-Μη μου λες ψέματα. Πάλι έμπλεξες;

6

 -Ξέρεις, ο μπαμπάς μου πήρε προαγωγή χθες.
-Τυχερούλα! Ο δικός μου δε κάνει τίποτα και όλη μέρα βλέπει τηλεόραση.

7

 -Μαμά πότε θα φάμε;
-Αργότερα. Δεν έχω όρεξη τώρα.

8

 -Τι σου έχω πει όταν βλέπεις τέτοια πράγματα! Θέλεις πάλι να υποφέρεις από αϋπνίες;

9

 -Μπλιαχ! Δε μου αρέσει ο χυλός!
-Απλά φάτο! Είναι ωφέλιμο! Το χρειάζεσαι για να επιβιώσεις!

10Πηγή
loading...

Δημοσίευση σχολίου

Δεν διμοσιεύονται σχόλια υβριστικού περιεχομένου. Την αποκλειστική ευθύνη για τα σχόλια την έχουν οι σχολιαστές.

 
Top