Σημαντικά έργα σε όλο το μήκος του σιδηροδρομικού δικτύου δρομολογούνται
μέχρι το 2018 από την ΕΡΓΟΣΕ με στόχο την ολοκλήρωση του άξονα Πάτρα -
Αθήνα - Θεσσαλονίκη - Εύζωνοι με...
σύγχρονη ηλεκτροκινούμενη γραμμή υψηλών ταχυτήτων.
Την ίδια στιγμή στην τελική ευθεία βρίσκονται έργα που θα αλλάξουν τη μορφή του ελληνικού σιδηρόδρομου και θα τον κάνουν πιο ελκυστικό ακόμα και από το ΙΧ.
Όπως αναφέρει η Μαρία Μόσχου στο imerisia, στόχος της ΕΡΓΟΣΕ είναι η δημιουργία ενός δικτύου που θα μπορεί αν εξυπηρετήσει με ακρίβεια και ταχύτητα τόσο τα επιβατικά όσο και τα εμπορευματικά δρομολόγια μετατρέποντας τον ελληνικό σιδηρόδρομο σε πύλη εισόδου και εξόδου εμπορευμάτων για κάθε γωνιά της γης.
«Η ολοκλήρωση του σιδηροδρομικού άξονα Αθήνας-Θεσσαλονίκης, που αποτελεί τη σιδηροδρομική ραχοκοκαλιά της χώρας, είναι ένα μεγάλο στοίχημα για την εταιρία και για τη χώρα» είπε στην «Η» ο διευθύνων σύμβουλος της ΕΡΓΟΣΕ Θ. Βούρδας τονίζοντας ότι η ολοκλήρωση του τελευταίου τμήματος της διαδρομής, στο τμήμα Τιθορέα - Δομοκός, μήκους 106χλμ, αναμένεται στις αρχές του 2018.
Αναφερόμενος στα έργα που αναμένεται να δημοπρατηθούν μέχρι το καλοκαίρι του 2017 είπε ότι είναι η ηλεκτροκίνηση του τμήματος Κιάτο-Ροδοδάφνη, η ολοκλήρωση κατασκευής νέας διπλής σιδηροδρομικής γραμμής στο τμήμα Ροδοδάφνη - Ψαθόπυργος που αφορά υποδομή , σηματοδότηση και ηλεκτροκίνηση και η κατασκευή της υποδομής της νέας διπλής σιδηροδρομικής γραμμής στο τμήμα Ψαθόπυργος -περιοχή Μποζαΐτικα
1. Άξονας Αθήνα - Θεσσαλονίκη
Αυτή τη στιγμή βρίσκεται σε εξέλιξη η κατασκευή της νέας διπλής ηλεκτροκινούμενης σιδηροδρομικής γραμμής υψηλών ταχυτήτων στο τμήμα Τιθορέα - Λιανοκλάδι - Δομοκός, μήκους 106 χλμ. Η ολοκλήρωση του έργου αναμένεται τον Ιούνιο του 2018.
Λίγους μήνες νωρίτερα, τον Φεβρουάριο του 2018 αναμένεται και η ολοκλήρωση του έργου Κατασκευή Κάτω Διάβασης στην οδό Αγ. Παρασκευής στη Ν. Μενεμένη Θεσσαλονίκης.
Προς δημοπράτηση έως το 2018 βρίσκονται δύο σημαντικά έργα στο συγκεκριμένο τμήμα που αφορούν:
Τεχνική παρακολούθηση μεγάλων γεφυρών τμήματος Λιανοκλαδίου - Δομοκού Κατασκευή αντιπλημμυρικών έργων στην περιοχή του Σπερχειού Κατασκευή σιδ/κής στάσης στον Ν. Παντελεήμονα Πιερίας.
Κατασκευή νέων σιδηροδρομικών γεφυρών στον Γαλλικό ποταμό
2. Άξονας Αθήνα - Πάτρα
Αυτή τη στιγμή βρίσκονται σε εξέλιξη έργα που αφορούν την κατασκευή νέας διπλής σηματοδοτούμενης γραμμής στο τμήμα Κιάτο - Διακοπτό - Ροδοδάφνη, μήκους 71 χλμ. η ολοκλήρωση του οποίου αναμένεται τον Δεκέμβριο του 2017. Το ίδιο διάστημα θα ολοκληρωθεί και η κατασκευή έργων υποδομής στο τμήμα Ροδοδάφνη (χλμ. 91,5) - Ψαθόπυργος (χλμ. 113) της νέας σιδηροδρομικής γραμμής.
Σε φάση ανάθεσης βρίσκεται επίσης ένα σημαντικό έργο που αφορά την κατασκευή έργων υποδομής στο τμήμα Ψαθόπυργος (χλμ. 113) - Πάτρα (περιοχή Μποζάί'τικα) (χλμ. 123,5)
Στο τμήμα Αθήνα - Πάτρα μέχρι το 2018 έχουν δρομολογηθεί τρία σημαντικά εργα προς δημοπράτηση:
Η ηλεκτροκίνηση σιδηροδρομικής γραμμής Κιάτου - Ροδοδάφνης.
Η κατασκευή επιδομής, σηματοδότησης και ηλεκτροκίνησης της νέας γραμμής Ροδοδάφνη - Ψαθόπυργος και η
Κατασκευή επιδομής, σηματοδότησης και ηλεκτροκίνησης της νέας σιδ/κής γραμμής Ψαθόπυργος - Μποζαίτικα
3. Άξονας Θεσσαλονίκη - Ειδομένη
Στο τμήμα της γραμμής από τη Θεσσαλονίκη έως την Ειδομένη βρίσκονται η κατασκευή παραλλαγής της σιδηροδρομικής γραμμής στο τμήμα Πολύκαστρο-Ειδομένη, μήκους 21 χλμ.με ορίζοντας ολοκλήρωσης το Δεκέμβριο του 2017.
4. Έργα σηματοδότησης και τηλεπικοινωνιών
«Πυρετός» έργων για την σηματοδότηση και την τηλεδιοίκηση έχει ανεβάσει τη ... θερμοκρασία σε όλο το δίκτυο του ΟΣΕ.
Αυτή τη στιγμή βρίσκονται σε εξέλιξη η ολοκλήρωση σηματοδότησης και τηλεδιοίκησης ETCS - level 1 σε τμήματα του άξονα ΣΚΑ ? Θεσσαλονίκης - Προμαχώνα με ολοκλήρωση τον Δεκέμβριο του 2017 και η προμήθεια συστήματος ραδιοκάλυψης GSM-R στον άξονα ΠΑΘΕ/Π (πλην των τμημάτων Τιθορέας-Δομοκού, Θεσσαλονίκης-Ειδομένης και Κιάτου-Πάτρας) με ολοκλήρωση τον Δεκέμβριο του 2016.
Επόμενα έργα προς δημοπράτηση μέχρι το 2018 είναι:
H εγκατάσταση σηματοδότησης ETCS στη γραμμή Θεσσαλονίκη-Ειδομένη.
Η εγκατάσταση συστήματος ραδιοκάλυψης GSM-R στο τμήμα Τιθορέα-Δομοκός, Θεσσαλονίκη-Ειδομένη και ΣΚΑ-Πάτρα
Παραλλαγή σιδηροδρομικής γραμμής στο τμήμα Σ. Σ. Λατομείου-Βόλος και εγκατάσταση σηματοδότησης και ηλεκτροκίνησης στη γραμμή Λάρισα-Βόλος Κανονικοποίηση και ηλεκτροκίνηση γραμμής Ισθμός-Λουτράκι Εγκατάσταση σηματοδότησης και ηλεκτροκίνησης στη γραμμή Παλαιοφάρσαλος - Καλαμπάκα
Τέλος στην ευρύτερη περιοχή των Αθηνών είναι σε εξέλιξη η κατασκευή Β' Λειτουργικής Φάσης συγκροτήματος Θριασίου Πεδίου με ορίζοντα ολοκλήρωσης το Φεβρουάριο του 2017 και η αποπεράτωση διπλής ηλεκτροκινούμενης γραμμής στο τμήμα Πειραιά - Σ.Σ. Αθηνών (ολοκλήρωση τον Ιούνιο του 2017).
Προς δημοπράτηση έως το 2018 είναι οι υπολειπόμενες εργασίες εντός σιδηροδρομικού σταθμού Αθηνών και σύνδεση με Μετρό (Β' φάση).
Πηγή
Το διαβάσαμε εδώ...
σύγχρονη ηλεκτροκινούμενη γραμμή υψηλών ταχυτήτων.
Την ίδια στιγμή στην τελική ευθεία βρίσκονται έργα που θα αλλάξουν τη μορφή του ελληνικού σιδηρόδρομου και θα τον κάνουν πιο ελκυστικό ακόμα και από το ΙΧ.
Όπως αναφέρει η Μαρία Μόσχου στο imerisia, στόχος της ΕΡΓΟΣΕ είναι η δημιουργία ενός δικτύου που θα μπορεί αν εξυπηρετήσει με ακρίβεια και ταχύτητα τόσο τα επιβατικά όσο και τα εμπορευματικά δρομολόγια μετατρέποντας τον ελληνικό σιδηρόδρομο σε πύλη εισόδου και εξόδου εμπορευμάτων για κάθε γωνιά της γης.
«Η ολοκλήρωση του σιδηροδρομικού άξονα Αθήνας-Θεσσαλονίκης, που αποτελεί τη σιδηροδρομική ραχοκοκαλιά της χώρας, είναι ένα μεγάλο στοίχημα για την εταιρία και για τη χώρα» είπε στην «Η» ο διευθύνων σύμβουλος της ΕΡΓΟΣΕ Θ. Βούρδας τονίζοντας ότι η ολοκλήρωση του τελευταίου τμήματος της διαδρομής, στο τμήμα Τιθορέα - Δομοκός, μήκους 106χλμ, αναμένεται στις αρχές του 2018.
Αναφερόμενος στα έργα που αναμένεται να δημοπρατηθούν μέχρι το καλοκαίρι του 2017 είπε ότι είναι η ηλεκτροκίνηση του τμήματος Κιάτο-Ροδοδάφνη, η ολοκλήρωση κατασκευής νέας διπλής σιδηροδρομικής γραμμής στο τμήμα Ροδοδάφνη - Ψαθόπυργος που αφορά υποδομή , σηματοδότηση και ηλεκτροκίνηση και η κατασκευή της υποδομής της νέας διπλής σιδηροδρομικής γραμμής στο τμήμα Ψαθόπυργος -περιοχή Μποζαΐτικα
1. Άξονας Αθήνα - Θεσσαλονίκη
Αυτή τη στιγμή βρίσκεται σε εξέλιξη η κατασκευή της νέας διπλής ηλεκτροκινούμενης σιδηροδρομικής γραμμής υψηλών ταχυτήτων στο τμήμα Τιθορέα - Λιανοκλάδι - Δομοκός, μήκους 106 χλμ. Η ολοκλήρωση του έργου αναμένεται τον Ιούνιο του 2018.
Λίγους μήνες νωρίτερα, τον Φεβρουάριο του 2018 αναμένεται και η ολοκλήρωση του έργου Κατασκευή Κάτω Διάβασης στην οδό Αγ. Παρασκευής στη Ν. Μενεμένη Θεσσαλονίκης.
Προς δημοπράτηση έως το 2018 βρίσκονται δύο σημαντικά έργα στο συγκεκριμένο τμήμα που αφορούν:
Τεχνική παρακολούθηση μεγάλων γεφυρών τμήματος Λιανοκλαδίου - Δομοκού Κατασκευή αντιπλημμυρικών έργων στην περιοχή του Σπερχειού Κατασκευή σιδ/κής στάσης στον Ν. Παντελεήμονα Πιερίας.
Κατασκευή νέων σιδηροδρομικών γεφυρών στον Γαλλικό ποταμό
2. Άξονας Αθήνα - Πάτρα
Αυτή τη στιγμή βρίσκονται σε εξέλιξη έργα που αφορούν την κατασκευή νέας διπλής σηματοδοτούμενης γραμμής στο τμήμα Κιάτο - Διακοπτό - Ροδοδάφνη, μήκους 71 χλμ. η ολοκλήρωση του οποίου αναμένεται τον Δεκέμβριο του 2017. Το ίδιο διάστημα θα ολοκληρωθεί και η κατασκευή έργων υποδομής στο τμήμα Ροδοδάφνη (χλμ. 91,5) - Ψαθόπυργος (χλμ. 113) της νέας σιδηροδρομικής γραμμής.
Σε φάση ανάθεσης βρίσκεται επίσης ένα σημαντικό έργο που αφορά την κατασκευή έργων υποδομής στο τμήμα Ψαθόπυργος (χλμ. 113) - Πάτρα (περιοχή Μποζάί'τικα) (χλμ. 123,5)
Στο τμήμα Αθήνα - Πάτρα μέχρι το 2018 έχουν δρομολογηθεί τρία σημαντικά εργα προς δημοπράτηση:
Η ηλεκτροκίνηση σιδηροδρομικής γραμμής Κιάτου - Ροδοδάφνης.
Η κατασκευή επιδομής, σηματοδότησης και ηλεκτροκίνησης της νέας γραμμής Ροδοδάφνη - Ψαθόπυργος και η
Κατασκευή επιδομής, σηματοδότησης και ηλεκτροκίνησης της νέας σιδ/κής γραμμής Ψαθόπυργος - Μποζαίτικα
3. Άξονας Θεσσαλονίκη - Ειδομένη
Στο τμήμα της γραμμής από τη Θεσσαλονίκη έως την Ειδομένη βρίσκονται η κατασκευή παραλλαγής της σιδηροδρομικής γραμμής στο τμήμα Πολύκαστρο-Ειδομένη, μήκους 21 χλμ.με ορίζοντας ολοκλήρωσης το Δεκέμβριο του 2017.
4. Έργα σηματοδότησης και τηλεπικοινωνιών
«Πυρετός» έργων για την σηματοδότηση και την τηλεδιοίκηση έχει ανεβάσει τη ... θερμοκρασία σε όλο το δίκτυο του ΟΣΕ.
Αυτή τη στιγμή βρίσκονται σε εξέλιξη η ολοκλήρωση σηματοδότησης και τηλεδιοίκησης ETCS - level 1 σε τμήματα του άξονα ΣΚΑ ? Θεσσαλονίκης - Προμαχώνα με ολοκλήρωση τον Δεκέμβριο του 2017 και η προμήθεια συστήματος ραδιοκάλυψης GSM-R στον άξονα ΠΑΘΕ/Π (πλην των τμημάτων Τιθορέας-Δομοκού, Θεσσαλονίκης-Ειδομένης και Κιάτου-Πάτρας) με ολοκλήρωση τον Δεκέμβριο του 2016.
Επόμενα έργα προς δημοπράτηση μέχρι το 2018 είναι:
H εγκατάσταση σηματοδότησης ETCS στη γραμμή Θεσσαλονίκη-Ειδομένη.
Η εγκατάσταση συστήματος ραδιοκάλυψης GSM-R στο τμήμα Τιθορέα-Δομοκός, Θεσσαλονίκη-Ειδομένη και ΣΚΑ-Πάτρα
Παραλλαγή σιδηροδρομικής γραμμής στο τμήμα Σ. Σ. Λατομείου-Βόλος και εγκατάσταση σηματοδότησης και ηλεκτροκίνησης στη γραμμή Λάρισα-Βόλος Κανονικοποίηση και ηλεκτροκίνηση γραμμής Ισθμός-Λουτράκι Εγκατάσταση σηματοδότησης και ηλεκτροκίνησης στη γραμμή Παλαιοφάρσαλος - Καλαμπάκα
Τέλος στην ευρύτερη περιοχή των Αθηνών είναι σε εξέλιξη η κατασκευή Β' Λειτουργικής Φάσης συγκροτήματος Θριασίου Πεδίου με ορίζοντα ολοκλήρωσης το Φεβρουάριο του 2017 και η αποπεράτωση διπλής ηλεκτροκινούμενης γραμμής στο τμήμα Πειραιά - Σ.Σ. Αθηνών (ολοκλήρωση τον Ιούνιο του 2017).
Προς δημοπράτηση έως το 2018 είναι οι υπολειπόμενες εργασίες εντός σιδηροδρομικού σταθμού Αθηνών και σύνδεση με Μετρό (Β' φάση).
Πηγή
Το διαβάσαμε εδώ...
loading...
Δημοσίευση σχολίου
Δεν διμοσιεύονται σχόλια υβριστικού περιεχομένου. Την αποκλειστική ευθύνη για τα σχόλια την έχουν οι σχολιαστές.