ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ BLOG ΜΑΣ ΑΠΟ 10 € ΤΟ ΜΗΝΑ ΣΤΕΙΛΤΕ ΜΑΣ EMAIL ΣΤΟ frapedoypoli@windowslive.com

0
Η αναγνώστρια Π. Δ. του AthensMagazine.gr μας έστειλε
την παρακάτω ιστορία, για την περιπέτειά της στο Μετρό και σας την παρουσιάζουμε αυτούσια:

Καλημέρα σας,
σήμερα το πρωί και ώρα 9 και μισή στην αφετηρία της γραμμής 2 επικύρωσα το εισητήριο μου στο μεσαίο μηχάνημα του σταθμού και κατέβηκα να πάρω το μετρό προς κατεύθυνση το Σύνταγμα. Εκεί μου έγινε έλεγχος εισιτηρίου και διαπιστώθηκε ότι δεν είχε αναγραφεί τίποτα επάνω. Ενημερώνω τον ελεγκτή ότι είναι αδύνατον να έχω κάνει παράβαση, άλλωστε δεν είχα λόγο να έχω χιλιοδιπλώσει-ταλαιπωρήσει ένα εισιτήριο στα χέρια μου κατά τη διάρκεια της διαδρομής αν είχα σκοπό να το ξαναχρησιμοποιήσω για άλλη διαδρομή, όπως και δεν υπήρχε λόγος να κουβαλάω άλλα 4 εισητήρια. Απλά και σκέτα, άμα ήμουν τζαμπατζής δεν θα τα είχα μαζί μου.

Ο κύριος φυσικά μου ζήτησε ταυτότητα, μου έκοψε τη κλήση και μου είπε να κάνω παράπονα στη τάδε διεύθυνση. Στο γραφείο παραπόνων του σταθμού του Συντάγματος μου εξηγήσανε πολύ ευγενικά ότι είναι λάθος δυστοκίας του μηχανήματος και ότι σε αυτή τη περίπτωση έπρεπε εγώ να ελέγξω αν έχει επικυρωθεί σωστά το εισητήριο. Και σας λέω εγώ τώρα, είναι σωστό για λάθος του μηχανήματος να πληρώσω πρόστιμο? Δηλαδή εμείς που πληρώνουμε εισητήρια, τα βάζουμε στα μηχανήματα να πληρώνουμε λάθη συντήρησης ή δεν ξέρω πως αλλιώς λέγεται ενώ άλλοι καθημερινά περνάνε τζάμπα απο τόσα μέσα?
Γιατί όλο αυτό?
Γιατί να πληρώσω μια παράβαση που δεν έκανα?
loading...

Δημοσίευση σχολίου

Δεν διμοσιεύονται σχόλια υβριστικού περιεχομένου. Την αποκλειστική ευθύνη για τα σχόλια την έχουν οι σχολιαστές.

 
Top