ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ BLOG ΜΑΣ ΑΠΟ 10 € ΤΟ ΜΗΝΑ ΣΤΕΙΛΤΕ ΜΑΣ EMAIL ΣΤΟ frapedoypoli@windowslive.com

0
Αποτέλεσμα εικόνας για Η εξομολόγηση της Ελένης: «Όταν ήμουν πέντε μηνών στη Μαρίνα το είπα στα παιδιά μου και…»
Η Ελένη Μενεγάκη αποκάλυψε πως σε κάθε παιδί της έλεγε ότι είναι έγκυος και θα έρθει ένα νέο μέλος στην οικογένεια.



Η Ελένη είπε χαρακτηριστικά: «Το τελευταίο μωρό, που έκανα, εκεί τα παιδιά μου προετοιμάστηκαν γιατί ήταν μεγάλα και καταλάβαιναν .

Το συζητούσαμε από τότε που τους το είπαμε, από τότε που ήμουν [πέντε μηνών ότι υπάρχει ένα μωρό, περιμένουμε ένα μωρό… ότι κάνουν όλοι οι γονείς στα άλλα μου παιδιά και που τα έλεγα δεν ξέρω τι καταλάβαιναν.

Τι να καταλάβει ο Άγγελος όταν στα δύο απέκτησα την Λάουρα, δεν νομίζω και πολλά ή στα πέντε του έκανα τη Βαλέρια… όχι δεν είχαμε ένταση στο σπίτι όταν ήρθε το μωρό»! Δείτε το βίντεο!


Πηγή: newsbomb.gr


Πηγή: http://ift.tt/2hWqqBA
loading...

Δημοσίευση σχολίου

Δεν διμοσιεύονται σχόλια υβριστικού περιεχομένου. Την αποκλειστική ευθύνη για τα σχόλια την έχουν οι σχολιαστές.

 
Top