ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ BLOG ΜΑΣ ΑΠΟ 10 € ΤΟ ΜΗΝΑ ΣΤΕΙΛΤΕ ΜΑΣ EMAIL ΣΤΟ frapedoypoli@windowslive.com

0
Μπορεί να έχει αυτό που θεωρούμε ως το «τέλειο» σώμα, αλλά το μοντέλο γυμναστικής Emily Skye αποδεικνύει στο Instagram ότι είναι όπως όλοι οι άλλοι.
Η 32χρονη κοινοποιεί συχνά φωτογραφίες του αψεγάδιαστου σώματος της στο διαδίκτυο, αλλά μετά από έναν μήνα διακοπών μας δείχνει ότι στην τελική είναι κι αυτή άνθρωπος.




Η Emily δημοσίευσε μια φωτογραφία του εαυτού της με μπικίνι, αλλά αντί για την κλασική της πόζα, φωτογραφήθηκε καθιστή με τις δίπλες στην κοιλιά της να φαίνονται. Σχολίασε: «Άλλες φορές είμαι όπως στην αριστερή εικόνα, άλλες φορές όπως στην δεξιά. Δεν έχω πάντα κοιλιακούς, ούτε δείχνω σφιχτή. Δεν είμαι ποτέ “τέλεια”.

Πολλοί στοχεύουν σε αυτή την ιδέα της “τελειότητας”… αλλά τι ακριβώς είναι η τελειότητα; Παλιά τα έβαζα με τον εαυτό μου που δεν ήμουν τέλεια (ό,τι κι αν είναι αυτό). Νόμιζα ότι είχα μικρότερη “αξία” αν είχα μια συγκεκριμένη εμφάνιση.»



Είναι σίγουρα αναζωογονητικό να βλέπεις ένα μοντέλο γυμναστικής να δημοσιεύει τέτοιες φωτογραφίες και να καταρρίπτει την αντίληψη ότι έχει τέλειο σώμα συνεχώς και ότι δεν την αγγίζει τίποτα.



Είναι πραγματικά ένα θετικό και ενθαρρυντικό μήνυμα αυτό που στέλνει στους ανθρώπους, λέγοντας τους ότι είναι εντάξει να χαλαρώσουν και να διασκεδάσουν. Η ζωή είναι πιο σημαντική από αυτό και ποιος θέλει να ιδρώνει κάθε μέρα της ζωής του στο γυμναστήριο;

Συνέχισε εξηγώντας ότι ο στόχος της κάποτε ήταν να κάθεται και να μην έχει «δίπλες», αλλά ειλικρινά αυτό ακούγεται αδύνατο.



Συνέχισε λέγοντας:

«Τώρα βλέπω πόσο γελοία και επιφανειακή ήμουν. Ναι, δεν μπορώ να το αρνηθώ, μου αρέσει να έχω όμορφη εμφάνιση, όπως στους περισσότερους, αλλά δεν είναι υγιές όταν γίνεται εμμονή και η “προσωπική σου αξία” εξαρτάται από την εμφάνιση σου.

Η ζωή δεν είναι τέλεια, ούτε κι εμείς είμαστε. Αγαπώ τον εαυτό μου όπως κι αν είμαι και αυτή η αγάπη με παρακινεί να κάνω αλλαγές στην ζωή μου, έτσι ώστε να νιώθω τέλεια… όπως το να γυμνάζομαι και να τρέφομαι υγιεινά.»



Το μοντέλο από την Αυστραλία κοινοποιεί φωτογραφίες του σώματος της από διαφορετικές γωνίες, δείχνοντας ότι καμιά φορά το «τέλειο» σώμα είναι κόλπο του φωτισμού ή της στάσης του σώματος. Πρόσθεσε: «Πολλά από αυτά που βλέπουμε σε αυτές τις φωτογραφίες δεν είναι “υγιή” ή “ρεαλιστικά” και το να συγκρίνουμε τους εαυτούς μας δεν μας κάνει καλό.

Επικεντρωθείτε στην υγεία σας – σωματική και ψυχική και εστιάστε στο να κάνετε το καλύτερο που μπορείτε.»



Δεν είναι κακό να χτυπιέσαι στο γυμναστήριο, αλλά είναι εξίσου σημαντικό να χαλαρώνεις και να απολαμβάνεις την ζωή σου τουλάχιστον μια στο τόσο. Η Emily μπορεί να αποτελεί είδωλο χάρη στην φυσική της κατάσταση, αλλά είναι φανταστικό που στέλνει ένα τόσο δυνατό μήνυμα για το ότι στην πραγματικότητα κανείς δεν είναι τέλειος, αλλά όλοι είμαστε τέλειοι με τον τρόπο μας.

Εσείς τι πιστεύετε;

Πηγή: www.diaforetiko.gr

Πηγή
loading...

Δημοσίευση σχολίου

Δεν διμοσιεύονται σχόλια υβριστικού περιεχομένου. Την αποκλειστική ευθύνη για τα σχόλια την έχουν οι σχολιαστές.

 
Top