ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ BLOG ΜΑΣ ΑΠΟ 10 € ΤΟ ΜΗΝΑ ΣΤΕΙΛΤΕ ΜΑΣ EMAIL ΣΤΟ frapedoypoli@windowslive.com

0

post-feature-image

Όπως σας το γράφουμε
, εδώ στο youweekly.gr σύμφωνα με αποκλειστικές πληροφορίες, σε πασίγνωστη και sexy celebrity προσέφερε γη και ύδωρ το κανάλι του Φαλήρου, για να μπει στο παιχνίδι!

Πρόκειται για την Μάγκυ Χαραλαμπίδου την απόλυτα ερωτική και κουκλάρα μουσική παραγωγό που πρώτοι γράψαμε εμείς ότι συζητούσε για να μπει στο survivor. Σήμερα θα σας αποκαλύψουμε τι ακριβώς συζήτησε η Μάγκυ με τον Σκαι και τι τελικά θα αποφασίσει. Θα μπει στο παιχνίδι η όχι; Τι λέει η ίδια…
«Λοιπόν ναι, συζητάω με τον Σκαι και μου έχει γίνει η πρόταση για 10.000 ευρώ την εβδομάδα προκειμένου να συμμετάσχω στο survivor. Το pressing που μου γίνεται είναι ασφυκτικό και το κανάλι πραγματικά με έχει σκλαβώσει με την επιμονή του. Μέχρι και για εκπομπή συζητήσαμε προκειμένου να μπω στο παιχνίδι«!
Αυτά είπε η Μάγκυ Χαραλαμπίδου σε φιλικό της πρόσωπο και σας τα μεταφέρουμε λέξη προς λέξη! Ρωτήσαμε όμως και τι θα κάνει η σέξι παραγωγός… Θα πει το μεγάλο ναι; «Κοιτάξτε το σκέφτομαι σοβαρά. Το θέμα δεν είναι τα χρήματα διότι εγώ έχω τις δουλειές μου και ουσιαστικά θα χάσω από αυτή την ιστορία. Έτσι σκέφτομαι, τι μπορεί εμένα, να μου προσφέρει το παιχνίδι! Το βλέπω μόνο σαν περιπέτεια και θα το σκεφτώ σοβαρά αν θα μπω η όχι. Μέχρι την επόμενη Τετάρτη θα έχω απαντήσει στο κανάλι. Θα δούμε…» Ένα είναι το σίγουρο ότι και αν απαντήσει η Μάγκυ Χαραλαμπίδου θα το μάθετε πρώτοι στο Youweekly.gr!
loading...

Δημοσίευση σχολίου

Δεν διμοσιεύονται σχόλια υβριστικού περιεχομένου. Την αποκλειστική ευθύνη για τα σχόλια την έχουν οι σχολιαστές.

 
Top