Αφού υπήρξε μία φυσιογνωμία απόλυτα ακέραιη που δεν ταιριάζει καθόλου στα «φωνακλάδικα» στάνταρ που μας έχουν συνηθίσει πολλοί από τους σημερινούς ηθοποιούς.
γράφει ο ΓΙΩΡΓΟΣ ΡΟΜΠΟΛΑΣ
Αυτά τα λόγια που υπήρξαν το προσωπικό και καλλιτεχνικό του μοτό, θα μπορούσαν κάλλιστα να θεωρηθούν σαρκαστικά αν αναλογιστεί κανείς τι είχε τραβήξει ο άνθρωπος. Φτώχια, ιδεολογικό κυνηγητό, εξορία που του άφησε και σοβαρά ψυχικά τραύματα (όπως τη μανία του με την καθαριότητα) αρχικά· και στη συνέχεια οικονομικές καταστροφές και μικρή έως ελάχιστη καλλιτεχνική αναγνώριση.
Ίσως πολλοί τον θεωρούσαν «ελαφριά» διασκέδαση, τελείως άδικα κατά την άποψή μου, αφού πολλές φορές τα πιο σπουδαία νοήματα περνάνε με τον πιο απλό τρόπο –όπως ακριβώς έκανε εκείνος δηλαδή, που σίγουρα το μοτό του, το έλεγε με την καρδιά του, χωρίς καμία διάθεση ειρωνείας αν και θα είχε κάθε δικαίωμα.
Όταν έξι χρόνια πριν έφευγε, μαζί του έκλεινε και ένα σημαντικό κεφάλαιο όχι μόνο του ελληνικού σινεμά αλλά –στο μυαλό μου τουλάχιστον- και μιας γενιάς ανθρώπων που ήξεραν πρώτα να πράττουν και μετά να μιλάνε. Που γνώριζαν να υπομένουν στωικά τις αναποδιές της ζωής και να στέκονται στα θετικά. Που δεν έκαναν βαρύγδουπες δηλώσεις ή πιο απλά δεν έκαναν σχεδόν ποτέ δηλώσεις αλλά άφηναν τα έργα τους να μιλάνε για αυτούς.
Πηγή: ratpack.gr
Πηγή: https://ift.tt/2AgrrNC
loading...
Δημοσίευση σχολίου
Δεν διμοσιεύονται σχόλια υβριστικού περιεχομένου. Την αποκλειστική ευθύνη για τα σχόλια την έχουν οι σχολιαστές.