ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ BLOG ΜΑΣ ΑΠΟ 10 € ΤΟ ΜΗΝΑ ΣΤΕΙΛΤΕ ΜΑΣ EMAIL ΣΤΟ frapedoypoli@windowslive.com

0

«Η ζωή της όλη»! Το πάρτι της Μιμής Ντενίση με την κόρη της, Μαριτίνα, στο πλευρό της

Ενας επιτυχημένος κύκλος παραστάσεων ολοκληρώθηκε με ένα μεγάλο πάρτι στο κέντρο της Αθήνας. Οικοδέσποινα, η Μιμή Ντενίση. Η παράσταση «Στέλιος Καζαντζίδης, η ζωή του όλη» έριξε αυλαία και όλοι οι ηθοποιοί και οι συντελεστές της διασκέδασαν μαζί στο bar-restaurant Mask.

Ανάμεσά τους είδαμε τους: Αντώνη Λουδάρο, Ελισάβετ Κωνσταντινίδου, Μελέτη Ηλία, Δημήτρη Σταρόβα, Νίκη Παλληκαράκη, Σταύρο Νικολαΐδη και Μιχάλη Μητρούση.
Η 18χρονη κόρη της Μιμής Ντενίση, Μαριτίνα, ήταν εκεί και πόζαρε μαζί με τη μητέρα της και τους συντελεστές της παράστασης.
NDP Photo AgencyNDP Photo Agency Σε συνέντευξή της στο bovary.gr και τη Μυρτώ Λοβέρδου, η Μιμή Ντενίση είχε δηλώσει χαρακτηριστικά για την κόρη της και τον τρόπο που την μεγαλώνει:
«Η αισθητική, το ωραίο μου αρέσουν πολύ. Με τη μαντήλα και τη ρόμπα έκανα την πρόσφυγα. Αλλά είχε την αισθητική του. Ποτέ δεν φοράω στο σπίτι μια παλιά ρόμπα και τρύπιες παντόφλες. Φοράω τα ωραία μου. Η κόρη μου όσο μεγαλώνει παίρνει όλο και πιο πολλά στοιχεία από μένα...(...) Δίνω στην κόρη μου το παράδειγμα μιας σκληρά εργαζόμενης γυναίκας που τα έχει κάνει όλα μόνη της. Χωρίς στήριξη: Δεν στηρίχτηκα ούτε από συγκρότημα ούτε από καναλάρχη ούτε από κανέναν άντρα. Αντίθετα πολεμήθηκα. Και όλο αυτό μου έκανε καλό. Με έκανε να σταθώ στα πόδια μου.
Τώρα προτεραιότητα είναι η κόρη μου. Να σταθώ πλάι της, στην μια κρίσιμη καμπή που βρίσκεται -τελειώνει το σχολείο, θα δώσει στο Πανεπιστήμιο. Τα παιδιά σήμερα είναι πιο μπερδεμένα από εμάς στην ηλικία τους. Προσπαθώ να της συμπαρασταθώ χωρίς να της πω τι θα κάνει. Γιατί εμένα άλλα μου έλεγε ο μπαμπάς μου κι άλλα έκανα».
NDP Photo AgencyNDP Photo Agency Οσο για την παράσταση, -που ήταν μια από τις εμπορικές επιτυχίες της θεατρικής σεζόν-, η Μιμή Ντενίση είχε δηλώσει στο bovary.gr
«Η πρόταση για τον Καζαντζίδη ήρθε πριν από τρία χρόνια από την Stefi, την εταιρεία παραγωγής. Αρνήθηκα γιατί είχα τη «Σμύρνη». Επανήλθαν. Επέμειναν. Τους εξήγησα ότι δεν είμαι ειδική στον Καζαντζίδη. Μου είπαν ότι τους αρέσει ο τρόπος που κάνω τα θεάματα. Πρότεινα να ξεκινήσει μια έρευνα και μια πρώτη γραφή από την Κωνσταντίνα Γιαχαλή, που ήταν συνεργάτης μου και μετά να το αναλάβω. Διάβασα βιβλία, κυρίως του Τζανιδάκη, του στενού του φίλου και συνεργάτη, ανέκδοτα κείμενα αλλά κατέληξα στη μυθιστορία, για να αποφευχθούν οι παρεξηγήσεις με πρόσωπα και καταστάσεις. Δεν με ενδιέφερε μια απλή συρραφή τραγουδιών με λίγα λόγια. Αγάπησα τον Καζαντζίδη δουλεύοντάς τον. Πάντα θαύμαζα τη φωνή του, αλλά δεν ήταν στα δικά μου ακούσματα».
NDP Photo AgencyNDP Photo Agency NDP Photo AgencyNDP Photo Agency NDP Photo AgencyNDP Photo Agency
Πηγή 
loading...

Δημοσίευση σχολίου

Δεν διμοσιεύονται σχόλια υβριστικού περιεχομένου. Την αποκλειστική ευθύνη για τα σχόλια την έχουν οι σχολιαστές.

 
Top