ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ BLOG ΜΑΣ ΑΠΟ 10 € ΤΟ ΜΗΝΑ ΣΤΕΙΛΤΕ ΜΑΣ EMAIL ΣΤΟ frapedoypoli@windowslive.com

H Micaela είναι 17 χρονών και είναι από την Αργεντινή. Όταν ήταν 16, είχε προσπαθήσει να αυτοκτονήσει. Ολόκληρη η οικογένειά της είχε ανησυχήσει και αναρωτιόταν τι την είχε οδηγήσει ως εκεί. Παρέμεινε όμως σιωπηλή και στιγματίστηκε ως “προβληματική έφηβος”.
Η αλήθεια αποκαλύφτηκε ένα χρόνο μετά, όταν οι καθηγητές της πρόσεξαν πως κάτι δεν πήγαινε καλά στο σπίτι της.

Εκείνη την εποχή, αποκαλύφτηκε πως η Micaela είχε πέσει θύμα $εξουαλικής κακοποίησης από τον ίδιο της τον πατέρα. Οι επιθέσεις ξεκίνησαν όταν ήταν μόλις 4 χρονών.

Εκείνη είχε ένα αρκουδάκι και ο πατέρας της της έλεγε πως ένας γορίλλας που είχε ήταν ο εpαστής του και ήθελε να της δείξει πώς μπορούν να παίζουν μεταξύ τους. Το όνομα του γορίλα ήταν “Chicho” και από το αρκουδάκι “Heart”. “Ήμουν μικρή, αλλά τα θυμάμαι,» λέει η Micaela.

Για περισσότερα από 12 χρόνια, υπέφερε μόνη της και ντρεπόταν πολύ για να μιλήσει σε κάποιον. Έδειχνε συνεχώς σημάδια στη ζωή της, αλλά φαίνεται πως κανείς δεν τα πρόσεξε, ούτε προσφέρθηκε να βοηθήσει.

Ένα από αυτά ήταν η συνήθειά της να κόβει το δέρμα της. Συχνά, κοβόταν με λεπίδες από ξυράφια, αιμορραγούσε και άφηνε σημάδια. «Ούρλιαζα “σε μισώ” καθώς έκοβα τον εαυτό μου. Ναι μπαμπά, μου κατέστρεψες τη ζωή και επειδή δεν μπορούσα να σου κάνω κακό, έκανα κακό στον εαυτό μου,» εξηγεί το κορίτσι.

Όταν η ιστορία της έγινε γνωστή, ήταν η πρώτη φορά στη ζωή της που ένιωσε δυνατή. Ένιωσε ελεύθερη και αποφάσισε να μην σιωπήσει ποτέ ξανά στη ζωή της.

Έφτιαξε μια σελίδα στο Facebook με το όνομα «For a Childhood Without Pain» (για ένα παιδί χωρίς πόνο) στην οποία συζητάει ένα από τα πιο ταμπού θέματα της εποχής μας: την παιδική κακοποίηση και την αιμομιξία.

“Έχω όνειρα… Σκέφτομαι θετικά για το μέλλον. Θέλω να κάνω οικογένεια… Καμιά φορά σκέφτομαι πώς θα ήταν το πρώτο μου φιλί, ο πρώτος μου άντρας. Φαντάζομαι πώς θα ήταν, αν είχε γίνει με τη θέλησή μου…” έγραψε η έφηβη στο Facebook.

“Δεν με πονάει τόσο πολύ η $εξουαλική κακοποίηση… αλλά η προδοσία. Κλαίω κάθε μέρα σαν να σε έχω χάσει, σαν να πέθανες. Εκμεταλλεύτηκες το πιο πολύτιμο πράγμα που είχα: την αθωότητά μου. Έπαιξες με τα συναισθήματά μου.”


Όταν η μητέρα της τι συνέβαινε στο σπίτι, χώρισε με τον άντρα της και ξεκίνησαν αμέσως οι νόμιμες διαδικασίες. Ωστόσο, ο κατηγορούμενος είναι ακόμα ελεύθερος και προσπαθεί να διαψεύσει τις κατηγορίες της κόρης του.

Ελπίζουμε η Micaela να ξεπεράσει το φρικτό της τραύμα. Ο πόνος της σίγουρα θα ήταν λιγότερος εάν κάποιος είχε καταλάβει το πρόβλημα πιο νωρίς.

“Καμιά φορά σκέφτομαι πόσο αλλιώς θα ήταν τα πράγματα εάν με είχαν πιστέψει όταν ήμουν 4. Αλλά ποιος να πιστέψει ένα 4χρονο πιτσιρίκι;”

Κάθε κακοποιημένο παιδί δείχνει σημάδια. Το link αυτό δείχνει πώς να τα αναγνωρίσετε. Μην κλείνετε τα μάτια σας. Εάν παρατηρήσετε κάτι παράξενο, ψάξτε το και εάν χρειάζεται, αναφέρετέ το!
loading...
 
Top