ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ BLOG ΜΑΣ ΑΠΟ 10 € ΤΟ ΜΗΝΑ ΣΤΕΙΛΤΕ ΜΑΣ EMAIL ΣΤΟ frapedoypoli@windowslive.com

0
Έναν ανορθόδοξο τρόπο εκγύμνασης του κορμού του έχει υιοθετήσει ο...
ηγέτης του Σιν Φέιν, Τζέρι Άνταμς.

 Αφήνοντας με το στόμα ανοικτό τους Ιρλανδούς, ο Τζέρι Άνταμς παραδέχτηκε σε συνέντευξή του στο ιρλανδικό ραδιοφωνικό δίκτυο «News Talk», ότι τα όσα έγραψε o ίδιος στο λογαριασμό του στο Twitter στις αρχές μήνα ισχύουν.

Ο Άνταμς αποκάλυψε πως για να γυμνάσει το σώμα του, κάνει τραμπολίνο παρέα με το σκύλο του κάθε πρωί.

«Ξυπνάω από τα χαράματα και κάνω την αγαπημένη μου γυμναστική, το τραμπολίνο, γυμνός με το σκύλο μου. Ο Τζέρι Άνταμς έσπευσε να επισημάνει ότι το σπίτι του είναι αρκετά προστατευμένο και πως όταν γυμνάζεται, δεν τον βλέπει κανείς», είπε και πρόσθεσε: «Ούτε οι γείτονες μπορούν να με δουν αλλά ούτε και οι παπαράτσι έχουν πρόσβαση».

Όπως είπε ο Άνταμς: «Δεν έχω μεγάλη πείρα στο τραμπολίνο. Περισσότερο μου προσφέρει χαρά. Και ο σκύλος κάνει τραμπολίνο μαζί μου».

Ο 66χρονος πολιτικός υποστηρίζει, επίσης, ότι τρέφει μεγάλη αγάπη για τα τα τετράποδα από τότε που ήταν μικρός.

«Από τότε που ήμουν τεσσάρων ετών, είχα σκύλο. Δεν μπορώ χωρίς σκύλο. Κάνουμε μαζί τραμπολίνο. Είναι σπέσιαλ εμπειρία», ανέφερε ο ηγέτης του Σιν Φέιν. Ο Tζέρι Άνταμς, το πιο αναγνωρίσιμο πρόσωπο στις ειρηνευτικές συνομιλίες για την ειρήνη στη Βόρεια Ιρλανδία, μία προσωπικότητα που προκαλεί άσχημα συναισθήματα στους ενωτικούς και θαυμασμό στους υποστηρικτές της ανεξαρτητοποίησης από τη Βρετανία, είναι ιδιαίτερα ενεργός στα social media.

Μάλιστα, σύμφωνα με την βρετανική εφημερίδα «Daily Mail», o Tζέρι Άνταμς έχει πάνω από 77 χιλιάδες followers στο Twitter.

loading...

Δημοσίευση σχολίου

Δεν διμοσιεύονται σχόλια υβριστικού περιεχομένου. Την αποκλειστική ευθύνη για τα σχόλια την έχουν οι σχολιαστές.

 
Top