Εδουαρδιανές φόρμες και 50’s κρινολίνα, εβαζέ διακυμάνσεις εμπνευσμένες από πορτρέτα του Boldini, glam rock tailoring και το αιώνιο ερωτικό παιχνίδι της θηλυκότητας με τα ανδροπρεπή στοιχεία, συνθέτουν τον κορμό της κολεξιόν Υψηλής Ραπτικής των MI-RŌ για τον φετινό χειμώνα, που παρουσιάστηκε την Κυριακή 10 Νοεμβρίου στη Σχολή Καλών Τεχνών. Ρετρό, πολυτελή μπροκάρ και μουαρέ ταφτάδες συνυπάρχουν με βαμβακερά πουκάμισα με club γιακάδες, αλλά και αχνές μουσελίνες και κεντημένες δαντέλες με τραχιά tweed.

Το σχεδιαστικό δίδυμο των Δημήτρη Μαστρόκαλου & Γιάννη Ράπτη ‘επισκέπτονται’ ξανά τις αγαπημένες τους αναφορές στο ρομαντικό παρελθόν και στο DNA του Οίκου τους για να δημιουργήσουν μια προσωπικη πρόταση σύγχρονης κομψότητας που εντυπωσίασε για ακόμη μια φορά οχι μόνο τον κόσμο της μόδας που έδωσε σύσσωμος το παρόν, αλλά και τους εκατοντάδες φίλους τους απο τον επιχειρηματικό και καλλιτεχνικό χώρο.

Την επιμέλεια παραγωγής ανέλαβε η Athens Χclusive Designers Week . Τις δημόσιες σχέσεις και την επικοινωνία η Do It For Fun PR. Μεγάλος Χορηγός της επίδειξης ήταν ο Nescafé Gold, δίνοντας μία χρυσή πινελιά «στις στιγμές που αξίζουν», με το εκλεκτό του χαρμάνι, το οποίο οι καλεσμένοι είχαν την ευκαιρία να απολαύσουν. Την διακόσμηση επιμελήθηκε το NEDA Creations. Τα ειδικά σχεδιασμένα για την βραδιά υποδήματα του show ήταν απο την εταιρία Sante, το μακιγιάζ των μοντέλων επιμελήθηκε το Freddy MakeUp Stage με προϊόντα Dust & Cream, το styling των μαλλιών ανέλαβαν τα κομμωτήρια Ilias & Staff χρησιμοποιώντας προϊόντα René Furterer, τα νύχια το NYXI-NYXI, ενώ τα ζαχαροπλαστεία Fresh προσέφεραν στους καλεσμένους υπεροχες γλυκές δημιουργίες. Για περισσότερες πληροφορίες παρακαλούμε επικοινωνήστε με την Do It For Fun PR : Ζέτα Τσακούμη | zeta@diff.gr | 2100100699


Πηγή