ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ BLOG ΜΑΣ ΑΠΟ 10 € ΤΟ ΜΗΝΑ ΣΤΕΙΛΤΕ ΜΑΣ EMAIL ΣΤΟ frapedoypoli@windowslive.com

0
Καλεσμένη στην εκπομπή του Αντώνη Κανάκη ήταν η Πάολα το βράδυ της Τρίτης, μιλώντας για όλους και για όλα. Η γνωστή τραγουδίστρια
αναφέρθηκε στη φιλία που είχε με τον Παντελή Παντελίδη καθώς και τον τρόπο με τον οποίο πληροφορήθηκε τον θάνατό του, στη σχέση που έχει με τη 16χρονη κόρη της αλλά και σε μια παλαιότερη δήλωσή της σχετικά με την καταγωγή της.

Συγκεκριμένα, η Πάολα παίρνει πίσω τη δήλωση που είχε κάνει παλαιότερα υποστηρίζοντας ότι είναι τσιγγάνα και ορκίζεται ότι τότε είχε πει ψέματα.

«Να σας πω πως είχα δηλώσει πως είμαι τσιγγάνα. Από τη στιγμή που έφυγε ο μπαμπάς μου, αποκάλυψε όλη την αλήθεια. Δεν ισχύει κάτι τέτοιο, στον λόγο της τιμής μου, ορκίζομαι στον Θεό μου. Κανείς δεν είναι τσιγγάνος, ούτε η μητέρα ούτε ο πατέρας μου. Από μικρή ήμουν επαναστάτρια. Υποστήριζα πάντα ότι ένιωθα πως βάλλεται από οτιδήποτε… Τώρα τα λέμε απλά αλλά είναι πολύ πιο σοβαρά. Πριν χρόνια δήλωσα ότι είμαι τσιγγάνα έστω από την πλευρά του μπαμπά μου αφού ήταν ο μόνος που δεν θα θύμωνε. Η μαμά μου θύμωσε αν και θα έπρεπε να το περιμένει αφού γνωρίζει ποιο είναι το παιδί της… Το είπα για να πάω κόντρα, θεωρούσα πως αφού έχω τη δική μου δυναμική είναι καλό να νομίζουν πως είμαι μια από αυτούς που χλευάζουν… Ήμουν πάρα πολύ μικρή όταν το είπα αυτό. Μετά από αυτή τη δήλωση άκουσα πολλά και τα ακούω μέχρι σήμερα. Αν δεν είχε πεθάνει ο μπαμπάς μου δεν θα φανέρωνα ποτέ την αλήθεια» είπε χαρακτηριστικά.

Δείτε το βίντεο



Πηγή: http://bit.ly/2camdcI
loading...

Δημοσίευση σχολίου

Δεν διμοσιεύονται σχόλια υβριστικού περιεχομένου. Την αποκλειστική ευθύνη για τα σχόλια την έχουν οι σχολιαστές.

 
Top