σκασμό λεφτά στην Ελλάδα, χωρίς ωστόσο σήμερα, να παρέχουν τις αντίστοιχες υπηρεσίες στους πελάτες.
Καταστρατηγώντας δηλαδή το λεγόμενο value for money στις υπηρεσίες after sales services and support.
Και για να είμαστε ξεκάθαροι. Οι αριθμοί είναι αμείλικτοι. Τα τελευταία χρόνια και παρά την οικονομική ύφεση στην Ελλάδα, η Porsche έχει πουλήσει τα περισσότερα αυτοκίνητα στη χώρα μας.
Είναι χαρακτηριστικό ότι μόνο το 2017 και σε σύγκριση με το 2016, η Porsche κατέγραψε αύξηση 800% στις πωλήσεις. Είναι προφανές ότι τα κέρδη της εταιρείας είναι αστρονομικά.
Παρόλα αυτά, οι καταγγελίες των οδηγών που αγόρασαν τα μοντέλα της εταιρείας, αυξάνονται με γεωμετρική πρόοδο.
Δεν τηρείται κανένας απολύτως επαγγελματισμός ούτε στα ραντεβού για τα service, ούτε στη διαδικασία επιδιόρθωσης.
Δεν υπάρχει καμία στρατηγική «Εξυπηρέτησης μετά την πώληση» (After Sales) ως διασφάλιση παροχής αξίας που είναι βασικός κανόνας στις σοβαρές επιχειρήσεις.
Γίνεται λοιπόν αντιληπτό ότι το επίπεδο αντικατάστασης των ανταλλακτικών και οι επιχειρούμενες επισκευές είναι αμφιβόλου ποιότητας, γεγονός που δημιουργεί προβλήματα στην ικανοποίηση των πελατών και αυξάνει συνεχώς τα παράπονα.
Απορίας άξιον είναι γιατί κάποιοι υποβαθμίζουν με αυτό τον τρόπο μια εταιρεία με διεθνή παράδοση στο χώρο του αυτοκινήτου. Τι φταίει;
Μήπως όλο αυτό έχει να κάνει με το νέο ιδιοκτησιακό καθεστώς της εταιρείας στην Ελλάδα;
Διότι όπως μαθαίνουμε πρόκειται για επιχειρηματία με δείγματα γραφής διόλου εξαιρετικά...
Θα επανέλθουμε...
Πηγή: newsbomb
Πηγή: http://ift.tt/2AgrrNC
loading...
Δημοσίευση σχολίου
Δεν διμοσιεύονται σχόλια υβριστικού περιεχομένου. Την αποκλειστική ευθύνη για τα σχόλια την έχουν οι σχολιαστές.