ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ BLOG ΜΑΣ ΑΠΟ 10 € ΤΟ ΜΗΝΑ ΣΤΕΙΛΤΕ ΜΑΣ EMAIL ΣΤΟ frapedoypoli@windowslive.com

0
Το παρακάτω συγκινητικό βίντεο, δείχνει έναν γιο που μαγνητοσκοπεί την μητέρα του με άνοια, η οποία δεν τον αναγνωρίζει.


Ο 45χρονος Joey Daley, από το Δουβλίνο του Οχάιο, μαγνητοσκοπήσει τη μητέρα του Molly με άνοια, δημιουργώντας μια σειρά από εβδομαδιαία βίντεο.

Η Molly, είχε διαγνωστεί με άνοια στην ηλικία των 65. Τώρα είναι 67, μένει σε έναν οίκο ευγηρίας και δεν μπορεί πλέον να κάνει μπάνιο μόνη της, ούτε και να πάρει τα φάρμακά της.

Στο βίντεο, ο πληγωμένος γιος της δακρύζει την στιγμή που της κάνει ερωτήσεις για την οικογένειά τους, αλλά εκείνη δεν μπορεί με τίποτα να θυμηθεί.

Ακόμη, η Molly δεν μπορούσε να θυμηθεί το σύζυγό της, τον πατέρα του Joey, με τον οποίο είχε χωρίσει όταν εκείνος ήταν ενός έτους.
Ρώτησε: «Αφού δεν είστε σίγουρη για το ποιος ήταν ο μπαμπάς μου. Ξέρετε ποια είναι η μαμά μου;»

Εκείνη απάντησε: «Όχι … νομίζω ότι δεν ξέρω. Ποια είναι;»

«Τη μαμά μου; Δεν ξέρετε τη μαμά μου;», ρώτησε.

«Πρέπει να το σκεφτώ … πες μου.»

«Είμαι ο Joey. Ποια είναι η μαμά μου;»

«Δεν γνωρίζω. Ποια είναι;»

«Εσύ είσαι.»

«Αυτό σκέφτηκα και εγώ.»

Η Molly τότε ρώτησε πάλι, «Ποια είναι η μαμά σου;»

Εκείνος απάντησε, «Ποια είναι η μαμά μου;»

«Δεν ξέρω.»

«Ποιος είμαι;»

«Δεν γνωρίζω.»

Στη συνέχεια, ρώτησε τη μητέρα του αν ήταν φίλος της και πώς συναντήθηκαν.

Την ρώτησε, «Δεν ξέρεις ποια είναι η οικογένειά μου;»

Η Molly αναρωτήθηκε, «Εγώ δεν ξέρω καν αν σε ξέρω.»

Εκείνος με δάκρυα της είπε: «Δεν σου φαίνομαι γνωστός;»

Εκείνη είπε: «Δεν ξέρω. Έτσι νομίζω.»

Αλλά λίγο αργότερα, σε μια συγκινητική στιγμή, η μητέρα του φαίνεται να τον αναγνωρίζει όπως αγγίζει το χέρι του, λέγοντάς του «Σ’ αγαπώ τόσο πολύ».

Στο τέλος του βίντεο, ο Joey με αναφιλητά στην κάμερα λέει: «Αυτή τη μέρα δεν θα την ξεχάσω ποτέ. Όταν η μητέρα σου δεν ξέρει ποιος είσαι, ξέρει το όνομά μου, αλλά δεν ξέρει ποιος είμαι.

Προσπάθησα τόσο σκληρά για να θυμηθεί ποιος είμαι … αλλά εκείνη απλά δεν ξέρει. Νιώθω σαν να έχει πεθάνει. Δεν το περίμενα αυτό.

Νόμιζα ότι αυτό θα συμβεί πολύ αργότερα, ίσως όταν δεν θα μπορούσε να μιλήσει, δεν ξέρει ποιος είμαι.

Θέλω μόνο να τη ρωτήσω μια ακόμη φορά ποιος είμαι και εκείνη να μου απαντήσει, ο γιος μου.»

Περιγράφοντας τη σχέση του με τη μητέρα του πριν από την ασθένειά της, είπε: «Κάναμε πάντα πράγματα μαζί, πηγαίναμε στα μαγαζιά, ή στον ιππόδρομο. Είχα μια αδελφή, αλλά μετά το διαζύγιο της μητέρας μου ήμουν ο μόνος άνθρωπος στην οικογένεια. Η μητέρα μου και εγώ βγαίναμε για κάτι δροσερό το απόγευμα.»

Και πρόσθεσε: «Ποιος ξέρει πόσο χειρότερα θα είναι σε έξι μήνες; Είναι σκληρό να πρέπει να παρακολουθήσω ξανά το βίντεο, και να το επεξεργαστώ. Αλλά πρέπει, γιατί θέλω να περάσω το μήνυμα της άνοιας εκεί έξω.»

Δεν υπάρχει κάποια γνωστή αιτία, που να προκαλεί αυτή την ασθένεια. Το σίγουρο είναι, ότι ο κίνδυνος εκδήλωσής της αυξάνεται με την ηλικία.



Πηγή: http://ift.tt/2camdcI
loading...

Δημοσίευση σχολίου

Δεν διμοσιεύονται σχόλια υβριστικού περιεχομένου. Την αποκλειστική ευθύνη για τα σχόλια την έχουν οι σχολιαστές.

 
Top