ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ BLOG ΜΑΣ ΑΠΟ 10 € ΤΟ ΜΗΝΑ ΣΤΕΙΛΤΕ ΜΑΣ EMAIL ΣΤΟ frapedoypoli@windowslive.com

0
Η αρετουσαριστή φωτογράφιση της Jane Fonda στα 79 της!Μια εντυπωσιακή φωτογράφιση για λογαριασμό του
περιοδικού Town&Country έκανε η Jane Fonda, η οποία πόζαρε στον φακό του Max Vadukul και όχι μόνο δείχνει πιο γοητευτική από ποτέ μέσα στο λευκό Ralph Lauren πουκάμισο που φοράει, αλλά και πιο badass από ποτέ αφού η τελική φωτογραφία δεν έχει υποστεί καμία τεχνική του Photoshop.




Η εμβληματική σταρ φωτογραφήθηκε για ένα εξαιρετικό editorial και παραχώρησε και μια συνέντευξη κατά την οποία μοιράστηκε τη δική τις οπτική απέναντι στην τελειότητα.
Συγκεκριμένα η ηθοποιός είπε:
«Δεν υπάρχει το τέλειο. Αυτό που έχει σημασία είναι να νιώθεις ολοκληρωμένος. Ένιωθα σε όλη μου τη ζωή ότι ήμουν δύο άτομα. Από τη μία το άτομο που έβλεπαν όλοι και από την άλλη ένα άλλο άτομο που ζούσε έξω αλλά και μέσα μου και που “κουβαλούσε” όλες τις ατέλειες. Για να νιώσεις ολοκληρωμένος χρειάζεται να αποδεχτείς όλες αυτές τις ατέλειες και τελικά να αποδεχτείς το γεγονός ότι ναι, δεν είσαι τέλεια, αλλά οι προθέσεις μου είναι καλές και δεν θα είμαι ποτέ τέλεια, όμως θα συνεχίσω να εξελίσσομαι με αυτά που έχω».







Πηγή: http://ift.tt/2yxi0dX
loading...

Δημοσίευση σχολίου

Δεν διμοσιεύονται σχόλια υβριστικού περιεχομένου. Την αποκλειστική ευθύνη για τα σχόλια την έχουν οι σχολιαστές.

 
Top