ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ BLOG ΜΑΣ ΑΠΟ 10 € ΤΟ ΜΗΝΑ ΣΤΕΙΛΤΕ ΜΑΣ EMAIL ΣΤΟ frapedoypoli@windowslive.com

Με λένε Τζένη και είμαι 27 χρονών...



Πριν λίγο καιρό άλλαξα σπίτι και μετακόμισα στη περιοχή του Καματερού.
Απέναντι από το σπίτι μου έμενε ένας τύπος απίστευτος με ένα αμάξι τέλειο και μάλλον και μια τσέπη γεμάτη. Όταν τον είδα  είπα τον θέλω και αφού τον θέλω, θα τον "φάω".

'Ετσι ένα βράδυ περίμενα στο γκαράζ μου μέχρι να εμφανιστεί. Μόλις εμφανίστηκε του ζήτησα βοήθεια και με όλη του τη καρδιά ήθελε να με βοηθήσει.

Ήταν ένα λάστιχο που εγώ είχα ξεφουσκώσει, τι άλλο να έκανα;

Μετά τον κάλεσα στο σπίτι μου για να τον κεράσω. Δεν άργησα να του βάλω χέρι και έτσι στη γειτονιά άρχισαν να πέφτουν πολλά πυροτεχνήματα.
Από τότε μέχρι σήμερα κάθε μέρα κάνουμε Ανάσταση...


Πηγή: http://ift.tt/2tENlWl
loading...
 
Top