ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ BLOG ΜΑΣ ΜΟΝΟ ΜΕ 10 € ΤΟ ΜΗΝΑ ΣΤΕΙΛΤΕ ΜΑΣ EMAIL ΣΤΟ frapedoypoli@windowslive.com

0

post-feature-image

Η ενυδάτωση του οργανισμού είναι το Α και το Ω για την καλή λειτουργία του. Καθημερινά, η ποσότητα του νερού που προσλαμβάνει ο οργανισμός θα πρέπει να είναι επαρκής και μάλιστα πριν εμφανιστεί το αίσθημα της δίψας, το οποίο δεν αποτελεί και τον πιο αξιόλογο δείκτη επιπέδων υδάτωσης.

Κι αυτό γιατί το αίσθημα της δίψας εμφανίζεται όταν ο οργανισμός έχει ήδη χάσει το 2% του βάρους μας σε νερό, ενώ ακόμα και η απώλεια του 1% είναι αρκετή για να μειώσει την συγκέντρωση και την απόδοσή μας.

Η έλλειψη νερού προκαλεί και μια σειρά από άλλες δυσλειτουργίες, όπως η επιδείνωση της δυσκοιλιότητας και τη λειτουργία των νεφρών. Η καθημερινή πρόσληψη νερού λοιπόν πρέπει να φτάνει τα 2 λίτρα στις γυναίκες και τα 2,5 στους άνδρες, ποσότητα που θεωρείται επαρκής.

Ωστόσο για κάποιους, η συγκεκριμένη ποσότητα μπορεί να είναι χαμηλή ή και για άλλους υψηλή. Η ανάγκες ενυδάτωσης του οργανισμού επηρεάζονται από διάφορους παράγοντες, όπως η θερμοκρασία του περιβάλλοντος, το μέγεθος του σώματος και τα επίπεδα σωματικής δραστηριότητας κάθε ατόμου.

Πως όμως όμως μπορεί ο καθένας να διαπιστώσει τι ποσότητα νερού χρειάζεται; Ο πιο απλός δείκτης είναι η παρακολούθηση του χρώματος των ούρων, τα οποία πρέπει να είναι ανοικτά κίτρινα. Όσο δηλαδή πιο σκουρόχρωμα είναι, τόσο μεγαλύτερη είναι η πιθανότητα ανεπαρκούς ενυδάτωσης. Καλό θα ήταν να ελέγχεται καθημερινά το χρώμα των ούρων, ώστε με αυτό τον τρόπο να μπορείτε να ελέγχετε ανά πάσα στιγμή αν θα πρέπει να πιείτε περισσότερο νερό.
Πηγή
loading...

Δημοσίευση σχολίου

Δεν διμοσιεύονται σχόλια υβριστικού περιεχομένου. Την αποκλειστική ευθύνη για τα σχόλια την έχουν οι σχολιαστές.

 
Top