ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ BLOG ΜΑΣ ΑΠΟ 10 € ΤΟ ΜΗΝΑ ΣΤΕΙΛΤΕ ΜΑΣ EMAIL ΣΤΟ frapedoypoli@windowslive.com

0

post-feature-image

Η Κirsten Bosly από το Perth της Αυστραλία έχει τραβήξει την προσοχή χάρη στα λόγια της για την εικόνα που έχουμε για το σώμα μας. Κατά την διάρκεια μίας βόλτας που είχε με την οικογένειά της, ένιωσε άβολα και ντροπιασμένη ενώ φορούσε το μαγιό της. Γενικά, πάντα αγχωνόταν όταν φορούσε μαγιό λόγω του βάρους της.


Εκείνη τη μέρα όμως μπροστά από την παραλία κάτι άλλαξε μέσα της…

“Σήμερα έγινε ένα νέο ξεκίνημα για μένα. Το περισσότερο κομμάτι της ζωής μου μισούσα το σώμα μου. Το σιχαινόμουν. Ήθελα τόσο πολύ να αλλάξει, να γίνει μικρότερο, πιο λεπτό…

Το χρησιμοποιούσα και το κακοποιούσα. Του έριχνα το φταίξιμο. Ντρεπόμουν γι’αυτό και δεν το αποδεχόμουν.

Πρόσφατα διάβασα ένα meme που έλεγε να έχετε φωτογραφίες μαζί με τα παιδιά σας γιατί όταν θα φύγετε, μόνο αυτές θα μείνουν. Τότε, συνειδητοποίησα πως απέφευγα τις φωτογραφίες τον περισσότερο καιρό γιατί δεν μου άρεσε ο εαυτός μου.”
Μητέρα Ποζάρει μαζί με τα Παιδιά της στην Παραλία. Μόλις όμως πρόσεξε λίγο καλύτερα την Φωτογραφία; Άλλαξε ΟΛΗ η Ζωή της! - Εικόνα0
“Όχι πια!

Η αλήθεια είναι πως κουράστηκα να ντρέπομαι για το σώμα μου. Με υποστηρίζει για 41 χρόνια… Οπότε, σήμερα θα τα αφήσω όλα. Θα αφήσω το μίσος και την αποστροφή που νιώθω προς αυτό, γιατί είναι το σώμα μου. Αποφάσισα να βγάλω μία φωτογραφία που δεν θα κρύβει τίποτα.

Ούτε κυτταρίτιδα, ούτε την κοιλιά μου. Θα δείχνει την αλήθεια. Και ξέρετε κάτι; Δεν ντρέπομαι καθόλου. Αλήθεια! Κοιτάω την φωτογραφία και βλέπω πως είμαστε πολύ χαρούμενοι και αυτό φτάνει. Επιτέλους νιώθω ελεύθερη και αυτό είναι απίστευτο!”

Πλέον θέλει να μην χάσει άλλες στιγμές με την οικογένειά της και  έχει αποφασίσει να σταματήσει να ασχολείται με το τι σκέφτονται οι άλλοι!

Κανείς δεν πρέπει να χάνει τέτοιες αναμνήσεις επειδή ντρέπεται για το σώμα του!
Μητέρα Ποζάρει μαζί με τα Παιδιά της στην Παραλία. Μόλις όμως πρόσεξε λίγο καλύτερα την Φωτογραφία; Άλλαξε ΟΛΗ η Ζωή της! - Εικόνα1
Εσείς τι πιστεύετε;
Πηγή
loading...

Δημοσίευση σχολίου

Δεν διμοσιεύονται σχόλια υβριστικού περιεχομένου. Την αποκλειστική ευθύνη για τα σχόλια την έχουν οι σχολιαστές.

 
Top