ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ BLOG ΜΑΣ ΑΠΟ 10 € ΤΟ ΜΗΝΑ ΣΤΕΙΛΤΕ ΜΑΣ EMAIL ΣΤΟ frapedoypoli@windowslive.com

0
post-feature-image
Είχαμε μία εικόνα ότι το Survivor είναι ακριβό παιχνίδι! Δεν περιμέναμε όμως αυτό το τρελό κόστος που αποκάλυψε ο Τανιμανίδης και μας άφησε όλους με το στόμα ανοιχτό. Τι εννοούμε;



Εννοούμε ότι για να φέρει ένα παιχνίδι στην Ελλάδα, ιδιαιτέρως αυτές τις δύσκολες εποχές θα πρέπει με κάποιον τρόπο να βγαίνουν τα κουκιά… Πώς να το πούμε ρε αδερφέ μου, τα μπικικίνια. Με αυτό που ξεστόμισε ο Σάκης, καταλάβαμε όλοι ότι τα χρήματα δεν μαζεύονται που ο ΣΚΑΙ να έχει σε κάθε παιχνίδι 5 χορηγούς… Γιατί το λέω αυτό;

Γιατί όπως και να το κάνουμε το «Μελι Αττική» και ο «Καραμολέγκος» πόσα λεφτά να δώσουν για μία χορηγία στους «πεινασμένους» του Survivor; Εδώ μιλάμε ότι σύμφωνα με τον παρουσιαστή του παιχνιδιού το επεισόδιο κοστίζει 2,6 εκατομμύρια ευρώ! Συγκεκριμένα ο Σάκης όπως σας παρουσιάζω στο βίντεο είπε: «2,7 εκατομμύρια δολάρια…», με την αναλογία είναι το ποσό που σας γράφω σε ευρώ. Και αναρωτιέμαι η κακομοίρα η δημοσιογράφος… Από πού το κανάλι θα φέρει και θα βρει 2,7 εκ. ευρώ το κάθε επεισόδιο;

Βέβαια να σας πω την πικρή αλήθεια, σας έχω γράψει την άποψη μου για τον Σάκη Τανιμανίδη σαν παρουσιαστή! Ο τύπος μπορεί να καλυτερεύει στην παρουσίαση αλλά μου περνάει από το μυαλό ότι αυτό που είπε χθες είναι μια τεράστια κοτσάνα… Εκτιμώ εγώ με την μικρή εμπειρία που έχω ότι 2,7 εκατομμύρια δολάρια μπορεί να κοστίζει το Survivor για 1 εβδομάδα, διαφορετικά; Το παιχνίδι εύκολα μπορεί να γίνει ταφόπλακα στην τηλεόραση του ΣΚΑΙ! Όπως και να έχει ο Σάκης είπε ακριβώς αυτό που σας λέω και επειδή έχω μάθει να ακούω για το Youweekly.gr και για το blog μου, δείτε την ομολογία για το κόστος του Survivor στο παρακάτω βίντεο:
Πηγή 
loading...

Δημοσίευση σχολίου

Δεν διμοσιεύονται σχόλια υβριστικού περιεχομένου. Την αποκλειστική ευθύνη για τα σχόλια την έχουν οι σχολιαστές.

 
Top