ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ BLOG ΜΑΣ ΑΠΟ 10 € ΤΟ ΜΗΝΑ ΣΤΕΙΛΤΕ ΜΑΣ EMAIL ΣΤΟ frapedoypoli@windowslive.com

0
post-feature-image
Καλεσμένος του Γρηγόρη Αρναούτογλου ήταν το βράδυ της Τετάρτης ο Γιώργος Θεοφάνους, ο οποίος αποκάλυψε πως όταν ήταν μικρός, οι γονείς του έφεραν στο σπίτι έναν παπά για να του κάνει εξορκισμό.

«Ισχύει ότι γεννήθηκα με νεύρα. Ήμουν πάρα πολύ νευρικός…
Ήμουν τόσο άτακτο παιδί, δηλαδή είμαι κομμένος και ραμμένος παντού, ελπίζω να μην μας βλέπουν παιδάκια τώρα. Έπαιρνα φόρα και πέρναγα μέσα από τις τζαμαρίες, έκανα ζημιά και στον εαυτό μου, έβαζα φωτιά στο σπίτι. Έτρεχα πίσω από την καημένη τη γιαγιά μου να την κάψω, αλήθεια στο λέω. Μου φέρανε εξορκιστή στο σπίτι, μου φέρανε τύπου παπά να μου κάνει εξορκισμό. Σου λέει “το παιδί έχει δαίμονα μέσα του, δεν μπορεί να συμβαίνει αυτό το πράγμα”», είπε ο Γιώργος Θεοφάνους.

Πηγή
loading...

Δημοσίευση σχολίου

Δεν διμοσιεύονται σχόλια υβριστικού περιεχομένου. Την αποκλειστική ευθύνη για τα σχόλια την έχουν οι σχολιαστές.

 
Top