ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ BLOG ΜΑΣ ΑΠΟ 10 € ΤΟ ΜΗΝΑ ΣΤΕΙΛΤΕ ΜΑΣ EMAIL ΣΤΟ frapedoypoli@windowslive.com

0

Η Πηνελόπη Αναστασοπούλου βρίσκεται στην πιο ευτυχισμένη περίοδο της ζωής της, αφού εδώ και 2μιση μήνες κρατάει στην αγκαλιά της την κορούλα της! Το μωρό της Πηνελόπης και του Φώτη είναι επό εκείνα με τα μεγάλα ροζ μάγουλα, τα χείλη-καρδιά και το χαρούμενο βλέμμα, αυτά που βλέπεις σε ευχετήριες κάρτες να ποζαρουν με νάζι και στιλ…

Κατά την διάρκεια της εγκυμοσύνης η Πηνελόπη δεν είχε αγχωθεί για τα κιλά που θα πάρει, αλλά προσπαθούσε να ευχαριστηθεί αυτή την περίοδο χωρίς να έχει το άγχος για το βάρος της… 2μιση μήνες μετά λοιπόν, είναι σαν να μην γέννησε ποτέ! Πρόσφατα, η ηθοποιός φωτογραφήθηκε για το περιοδικό People, αναδεικνύοντας της καλοσχηματισμένες της καμπύλες και αποκαλύπτοντας το μυστικό στην διατροφή της… Πώς κατάφερε να χάσει τα κιλά της εγκυμοσύνης;

Πάντως έχεις υπάρξει από τις πιο ακομπλεξάριστες και χαλαρές έγκυες σε ό,τι αφορά στο σώμα τους..
41

«Ισχύει, αλλά πρέπει να παλέψω πολύ για να το επαναφέρω εκεί που θέλω. Είχα μια επιπλοκή υγείας που δεν της ήξερα και πρήστηκα πάρα πολύ στην εγκυμοσύνη. Τα περισσότερα κιλά όμως ήταν κατακράτηση, νερό, για αυτό και χάθηκαν εύκολα. Γυρνώντας στο σπίτι από το μαιευτήριο, έχασα δεκαπέντε κιλά σε δέκα μέρες. Και τότε τους έβαλα όλους να μου ζητήσουν συγγνώμη, και τους γονείς μου και τον Φώτη. Γιατί στην εγκυμοσύνη έβλεπαν ότι πρηζόμουν και μου έλεγαν να μην τρώω. Αλλά δεν έτρωγα και εκείνοι δεν με πίστευαν. Με έβλεπαν, ας πούμε, να τρώω τρία πορτοκάλια για βράδυ και μου έλεγαν «μην τρως έχουν ζάχαρη!». Γινόμουν έξαλλη….»

Αγχώθηκες για τα κιλά;

«Ποτέ δεν αγχώνομαι για τα κιλά μου. Τη δουλειά μου την κάνω εξίσου καλά και με δέκα κιλά παραπάνω. Όταν έκανα τον Αστυνόμο Μπέκα, για παράδειγμα, ήμουν δέκα κιλά περισσότερα. Άμα θέλω να φάω, θα το κάνω. Για παράδειγμα όταν έλειπε ο Φώτης για περιοδεία, έτρωγα κάθε μέρα Μερέντα στις 4.00 η ώρα το πρωί γιατί μου έλειπε ο άντρας μου. Τώρα που ανέβασα μία φωτογραφία στο Instagram και έγραψα «Μείον 17 κιλά και συν πολύ μεγάλη χαρά», βρέθηκε μία να μου πει ότι λέω ψέματα και σιγά μην έχασα τόσα κιλά! Μα είναι δυνατόν να πω ψέματα;»
loading...

Δημοσίευση σχολίου

Δεν διμοσιεύονται σχόλια υβριστικού περιεχομένου. Την αποκλειστική ευθύνη για τα σχόλια την έχουν οι σχολιαστές.

 
Top