ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ BLOG ΜΑΣ ΑΠΟ 10 € ΤΟ ΜΗΝΑ ΣΤΕΙΛΤΕ ΜΑΣ EMAIL ΣΤΟ frapedoypoli@windowslive.com

Η Μαρία Μπακοδήμου σε συνέντευξή της μίλησε για την προσωπική της ζωή.

Θεωρείς ότι έχεις υπάρξει τυχερή στην προσωπική σου ζωή;

«Δεν ήταν θέμα τύχης, αλλά επιπολαιότητας δικής μου. Έκανα πολλές φορές λάθος επιλογές συντρόφων, γιατί στα προσωπικά λειτουργούσα πολύ σαν έφηβη, μέχρι πρόσφατα. Μπορεί, δηλαδή, να έμπαινα σε μια σχέση χωρίς να πολυνοιάζομαι πόσο θα κρατήσει. Τώρα είμαι πιο ώριμη. Έχω δουλέψει περισσότερο με τον εαυτό μου και έχω πια και απαιτήσεις από τον άλλον. Για πολλά χρόνια διάλεγα συνέχεια ένα μοντέλο άντρα που δεν μου ταίριαζε. Κι ενώ το έβλεπα αυτό από την αρχή, έμπαινα στη σχέση πάνω στον ενθουσιασμό μου, παρόλο που μέσα μου ήξερα ότι δεν θα τραβήξει, ίσως ακριβώς για να μην τραβήξει. Μάλλον φοβόμουν τις σχέσεις».

Θα ξαναπαντρευόσουν;

«Βρε, λύσσα που έχετε όλοι να με ξαναπαντρέψετε. Αν μου βρεις ένα επιχείρημα για να . ξαναπαντρευτώ, θα το κάνω αύριο κιόλας. Αλλά δεν βρίσκω».

Πηγή: ΟΚ
loading...
 
Top