ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ BLOG ΜΑΣ ΑΠΟ 10 € ΤΟ ΜΗΝΑ ΣΤΕΙΛΤΕ ΜΑΣ EMAIL ΣΤΟ frapedoypoli@windowslive.com

Λίγες μέρες μετά το τραγικό δυστύχημα που είχε με την μοτοσυκλέτα ο Σταύρος Παστού στο δρόμο Αγίας Νάπας, συγκλονισμένοι συγγενείς και φίλοι ακόμα δεν μπορούν να πιστέψουν την μεγάλη απώλεια του αγαπημένου τους.
Συγκλονισμένη από τον άδικο χαμό του νέου είναι και η σύντροφος του Ελένη Πττεμερίδου η οποία δεν μπορεί ακόμα να συνειδητοποιήσει πως δεν πρόκειται να ξαναδεί τον αγαπημένο της Σταύρο.
Χθες το απόγευμα η Ελένη πήγε στο τόπο που άφησε ο αγαπημένος της την τελευταία του πνοή. Όπως γράφει η ίδια στον προσωπικό της λογαριασμό στο facebook, ήθελε να βρει έστω ένα μικρό κομμάτι από την μοτοσυκλέτα του συντρόφου της που τόσο πολύ λάτρευε.
Η στενοχώρια την έπιασε αμέσως όταν δεν μπορούσε να βρει έστω ένα μικρό κομματάκι για να το κρατήσει σαν Φυλακτό, αφού ο χώρος είχε καθαριστεί.
Η έκπληξη όμως μόλις αντίκρισε κάπου στην άκρη του δρόμου ένα μικρό Χριστούλη που ο Σταύρος δεν αποχωριζόταν ποτέ από το λαιμό του ήταν πολύ μεγάλη.

Η ίδια μετά από αυτό έγραψε:
Μωράκι μου, άγγελε μου, ξέρω ότι είσαι κοντά μου είμαι σίγουρη, δεν θα ξαναφήσω κανένα δάκρυ να τρέξει από τα μάτια μου για να μην σε πονέσω και άλλο αγάπη μου γλυκιά.…


loading...
 
Top