ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ BLOG ΜΑΣ ΑΠΟ 10 € ΤΟ ΜΗΝΑ ΣΤΕΙΛΤΕ ΜΑΣ EMAIL ΣΤΟ frapedoypoli@windowslive.com

0
Μια τρανσ**ουαλ γυναίκα που σκεφτόταν να κάνει χειρουργική επέμβαση αλλαγής φύλου λέει ότι είναι ευτυχισμένη που αποφάσισε να κρατήσει το πέoς της αφού τελικά συνειδητοποίησε ότι τελικά την ελκύουν οι γυναίκες.


Η Jolene Dawson, από την Gold Coast της Αυστραλίας, ισχυρίζεται ότι βγήκε 100 ραντεβού και γνώρισε 1.000 άνδρες στο Tinder τους τελευταίους μήνες καθώς προσπαθούσε να βρει τη σ**ουαλικότητα της όμως τελικά παρουσιάστηκε στους γονείς της ως λεσβία.


Μιλώντας στη MailOnline αυτή την εβδομάδα, η 21χρονη, που γεννήθηκε άντρας αλλά νιώθει γυναίκα, δήλωσε: “Συνειδητοποίησα ότι δεν ήθελα να είμαι άνδρας.”


“Είχα κάποια ραντεβού με ηλικιωμένους, πλούσιους άνδρες και είμαι ενθουσιασμένη που άρχισα να βγαίνω πλέον με γυναίκες.”


“Χαίρομαι που έχω κρατήσει το πέoς μου, μου είναι χρήσιμο τώρα. Όλα ξεκίνησαν πριν από τέσσερις εβδομάδες, όταν άρχισα να βγαίνω με ένα ζευγάρι και κατέληξα στο ότι απολαμβάνω περισσότερο το σ*ξ με γυναίκα.”


“Άρχισα να έχω συναισθήματα για τις γυναίκες και έπρεπε να απομακρυνθώ από τη σχέση που είχα τελευταία για να μπορέσω να αρχίσω να εξερευνώ αυτή τη νέα περιπέτεια.”
“Νομίζω ότι ταιριάζω καλύτερα με τις γυναίκες και τώρα ανυπομονώ να βρω μια γυναίκα που να μπορώ να φροντίζω και να πηγαίνω για ψώνια μαζί της.”


Η Jolene πρόσθεσε: “Αυτή είναι η τρίτη φορά που παρουσιάζομαι στην οικογένειά μου, πρώτα ως ομοφυλόφιλο αγόρι, στη συνέχεια ως τρανς γυναίκα και τώρα ως λεσβία.”

Πέρυσι, η Jolene δήλωσε στο MailOnline πως έχει ξοδέψει 60.000€ σε πλαστικές επεμβάσεις σε μια προσπάθειά της να μοιάσει με κούκλα Bratz.


Και ενώ η Jolene παραδέχεται ότι η φυσική της εμφάνιση προσελκύει τα βλέμματα πολλών, επιμένει ότι δεν λαμβάνει υπόψη της τα άσχημα σχόλια.

“Είμαι πάντα πολύ άνετη,” είπε. “Αν κάποιοι δεν με συμπαθούν, είναι μια χαμένη ευκαιρία γι’αυτούς. Αν δε με θέλουν εκείνοι, δεν τους θέλω τότε κι εγώ.”


Πηγή: https://ift.tt/2camdcI
loading...

Δημοσίευση σχολίου

Δεν διμοσιεύονται σχόλια υβριστικού περιεχομένου. Την αποκλειστική ευθύνη για τα σχόλια την έχουν οι σχολιαστές.

 
Top