Ο διευθύνων σύμβουλος του τουριστικού πρακτορείου, Andrew Britten κατέθεσε τη δήλωση αφερεγγυότητας στο δικαστήριο του
Βερολίνου-Charlottenburg τη Δευτέρα (15 Ιανουαρίου).
Ο Stephan Thiemann, ο οποίος χειρίστηκε πρόσφατα την αφερεγγυότητα της JT Touristik, διορίστηκε από το δικαστήριο ως διαχειριστής.
Την Τετάρτη (17 Ιανουαρίου) ο Britten και ο Thiemann συμφώνησαν ότι η επιχείρηση θα διακόψει τις εργασίες της. Η αφερεγγυότητα έχει επηρεάσει περίπου 7.400 πελάτες και περίπου 3.500 κρατήσεις, σύμφωνα με τον Thiemann.
Ωστόσο, οι πελάτες που κάνουν κράτηση οργανωμένων διακοπών καλύπτονται από την ασφάλιση αφερεγγυότητας του ταξιδιωτικού πράκτορα με την ασφαλιστική εταιρεία R + V. Αντίθετα, οι ταξιδιωτικοί πράκτορες θα αντιμετώπιζαν προβλήματα στην προσπάθειά τους να αποκτήσουν προπληρωμένες προμήθειες, σύμφωνα με τους ειδικούς.
Η Glückskäfer Reisen, με 22 υπαλλήλους, διέθεσε διακοπές υγείας και ευεξίας καθώς και ταξίδια με πούλμαν και ομαδικές εκδρομές μέσω της κύριας ιστοσελίδας της, μαζί με τις διακοπές κρουαζιέρας μέσω της ξεχωριστής ιστοσελίδας «Meinkapitän.de». Και οι δύο ιστότοποι έχουν “πέσει”.
Η Norwegian Cruise Line (NCL), ένας από τους κύριους προμηθευτές της εταιρείας, υποστηρίζει τους πελάτες της αφερέγγυας εταιρείας και επιχειρεί να εξασφαλίσει ότι θα μπορούν να πάνε στις διακοπές τους για κρουαζιέρες.
Η Glückskäfer Reisen ιδρύθηκε το 2014. Οι δημοσιευμένοι λογαριασμοί της για το 2015 δείχνουν ένα μικρό κέρδος μόλις € 4.600 μαζί με χρέη ύψους € 5.8 εκατ. Περίπου. Οι λογαριασμοί του 2016 δεν έχουν ακόμη δημοσιευθεί.
Πηγή
Πηγή
loading...
Δημοσίευση σχολίου
Δεν διμοσιεύονται σχόλια υβριστικού περιεχομένου. Την αποκλειστική ευθύνη για τα σχόλια την έχουν οι σχολιαστές.