ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ BLOG ΜΑΣ ΑΠΟ 10 € ΤΟ ΜΗΝΑ ΣΤΕΙΛΤΕ ΜΑΣ EMAIL ΣΤΟ frapedoypoli@windowslive.com

0
Μόλις λίγες μέρες έχουν περάσει από την ημέρα που έγινε γνωστό ότι η Μαλού Κυριακοπούλου είναι έγκυος στο πρώτο της παιδί. Την είδηση επιβεβαίωσε και η ίδια μ' ένα ποστ στο Instagram, που ανέβασε με αφορμή της ευχές για τα γενέθλιά της.



Η τραγουδίστρια έγραψε: "Σας ευχαριστώ από καρδιάς για τις ευχές σας και την αγάπη που μου στείλατε τη μέρα των γενεθλίων μου ... Όλα αυτά τα χρόνια σβήνοντας την τούρτα μου πέρασαν από τη σκέψη μου λίγο πριν το "φου" δεκάδες ευχές ..."εσένα" δεν περναγε από το μυαλό μου ποτέ μέχρι τώρα να σε ζητήσω, ίσως δεν τολμούσα, ίσως δεν ήταν η στιγμή ...φέτος ηρθες με φόρα και δικαιωματικά η ευχή μου αυτή είναι όλη δίκη σου ...όλες οι ευχές μου από εδώ και πέρα σου ανήκουν !!!"


Η Μαλού και ο σύντροφός της, Χουάν Ροντρίγκεζ, που είναι ζευγάρι τον τελευταίο ένα χρόνο και τώρα ετοιμάζονται να γίνουν και γονείς, βρέθηκαν για κάποιες μέρες στη Μύκονο για να χαλαρώσουν. Οι φωτογράφοι, λοιπόν, τους εντόπισαν σε μια βόλτα τους στα σοκάκια του νησιού και φυσικά τα φλας άστραψαν για τη μέλλουσα μανούλα, που δεν μπορούσε να κρύψει το χαμόγελό της.

Η Μαλού φορούσε μια φαρδιά πουκαμίσα με κεντήματα, που κάλυπτε την κοιλίτσα της, ωστόσο ήταν εμφανές ότι έχει φουσκώσει στην περιοχή.

Malou (3)


Πηγή: http://ift.tt/2s0dv8v
loading...

Δημοσίευση σχολίου

Δεν διμοσιεύονται σχόλια υβριστικού περιεχομένου. Την αποκλειστική ευθύνη για τα σχόλια την έχουν οι σχολιαστές.

 
Top