ελληνικό διαμόνιο. Ο τρόπος που σκέφτηκε για να προσελκύσει πελάτες είναι μεγαλοφυής!
Γενικά, υπάρχουν πολλοί τρόποι να προσελκύσει κανείς κόσμο στο μαγαζί του. Η ευχάριστη διακόσμηση, οι καλές τιμές και μια δυναμική παρουσία στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης είναι συνήθως αρκετά.
Ένας ιδιοκτήτης παμπ όμως από το Σάσεξ βρήκε ένα πρωτότυπο τρόπο για να αυξήσει την πελατεία του: Τοποθέτησε μια ψεύτικη στάση λεωφορείου έξω από το μαγαζί του.
Ο John Hawkridge, ένας συνταξιούχος κτηνίατρο, αγόρασε την παμπ Gallipot Inn το 2013 γιατί το μαγαζί κινδύνευε να κλείσει. Λίγο καιρό μετά βρήκε πεταμένη μια ταμπέλα στάσης λεωφορείου τέσσερα μίλια μακριά από το μαγαζί του και αποφάσισε να την τοποθετήσει έξω από το μαγαζί του.
Η κίνηση αυτή, όχι μόνο έκανε τους πολίτες να συνωστίζονται έξω από το μαγαζί του, αλλά ακόμα και το δίκτυο λεωφορειακών γραμμών αναγνώρισε την στάση ως πραγματική, τοποθέτησε σε αυτή ωρολόγιο πρόγραμμα και λεωφορεία άρχισαν να σταματούν έξω από το μαγαζί του.
loading...