ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ BLOG ΜΑΣ ΑΠΟ 10 € ΤΟ ΜΗΝΑ ΣΤΕΙΛΤΕ ΜΑΣ EMAIL ΣΤΟ frapedoypoli@windowslive.com

0
Η Μεριέμ Ουζερλί έφερε στον κόσμο ένα υγιέστατο κοριτσάκι
Γέννησε η
Μανούλα για πρώτη φορά έγινε η Μεριέμ Ουζερλί.
Η Τουρκάλα ηθοποιός, που έγινε γνωστή μέσα από το ρόλο της Χουρέμ στην τηλεοπτική σειρά "Σουλεϊμάν ο Μεγαλοπρεπής", έφερε στον κόσμο της Δευτέρα ένα υγιέστατο κοριτσάκι.
Μάλιστα, δεν παρέλειψε να μοιραστεί τη χαρμόσυνη είδηση με τους διαδικτυακούς της φίλους, αναρτώντας μια τρυφερή φωτογραφία της μικρής της και γράφοντας το εξής μήνυμα στο προφίλ της στο Facebook:

"Καλώς όρισες στο κόσμο, αγαπημένη μου Λάρα Ουζερλί (10.02.14). Ευχαριστώ τον Θεό που σε έστειλε σε μένα γεμάτη υγεία. Ευχαριστώ τον Θεό που είχα τη δύναμη να σε προστατέψω από την πρώτη στιγμή: Είσαι ζωντανή! Είσαι το ωραιότερο δώρο!
Ευχαριστώ τη φίλη μου Άννα, που ήταν στο πλευρό μου στη γέννα, την οικογένεια μου, τους φίλους μου, αλλά και όλους εσάς, που μου στέλνατε πάντα τη θετική σας σκέψη και την αγάπη σας".
loading...

Δημοσίευση σχολίου

Δεν διμοσιεύονται σχόλια υβριστικού περιεχομένου. Την αποκλειστική ευθύνη για τα σχόλια την έχουν οι σχολιαστές.

 
Top