Με αφορμή την έναρξη λειτουργίας του νέου counter στο attica City Link, η KILIAN καλωσόρισε digital beauty editors, influencers και celebrities σε ένα ξεχωριστό event την Πέμπτη 16 Μαΐου 2019. Υπό τη συνοδεία cocktails εμπνευσμένων από τα εμβληματικά χειροποίητα αρώματα του brand, οι καλεσμένοι μυήθηκαν στο μυσταγωγικό κόσμο που έχει δημιουργήσει ο Kilian Hennessy, ανακάλυψαν τις αρωματικές συλλογές και την έμπνευση πίσω από αυτές και κλήθηκαν να εξερευνήσουν τις πιο καλά κρυμμένες πτυχές του εαυτού τους, μέσω των τολμηρών δημιουργιών KILIAN. Πιο συγκεκριμένα αναφορικά με την πολυτελή εταιρία, η KILIAN προσφέρει μία μεγάλη συλλογή αρωμάτων στα πλαίσια τεσσάρων οσφρητικών οικογενειών – The Fresh, The Narcotics, The Cellars και The Smokes, όλα εμπνευσμένα από τα σκοτεινά κελάρια με κονιάκ που καθόρισαν τις παιδικές εμπειρίες του Kilian. Το brand εξερευνά τον τρόπο που ένα άρωμα ‘αγγίζει’ δυναμικά, αόρατα και αμετάκλητα εκείνον που το φοράει. Ανάμεσα στους λαμπερούς καλεσμένους παρευρέθηκαν και ο Βασίλης Ζούλιας, η Χριστίνα Κοντοβά, η Κατερίνα Μισιχρόνη, ο Λάκης Γαβαλάς, η Genevieve Majari, η Μίνα Μπιράκου, ο Μιχαήλ Ανδρουλιδάκης, η Κατερίνα Ευαγγελινού, ενώ δεν έλειψαν σημαντικοί εκπρόσωποι των Μέσων, όπως η Μαρία Λεμονιά, η Γωγώ και η Μαίρη Αυγερινοπούλου, ο Γιώργος Πράσσινος και η Έφη Ανέστη. Τέλος, την εκδήλωση τίμησαν με την παρουσία τους εκπρόσωποι του πολυκαταστήματος attica, όπως η κυρία Κλαουδάτου και η κυρία Παναγιωτακάκου. Τα σημεία πώλησης της μάρκας KILIAN είναι: στα πολυκατάστημα attica Golden Hall και attica City Link & στη Θεσσαλονίκη στην οδό Τσιμισκή, στο Hondos Center στη Μύκονο και online στο atticabeauty.gr ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΗΝ ΕΤΑΙΡΕΙΑ KILIAN Η KILIAN, ιδρυμένη από τον Kilian Hennessy, δημιουργεί πολυτελή αρώματα. Όταν δημιούργησε το brand, στόχος του Kilian ήταν να επαναφέρει την αρωματοποιία στο επίκεντρο της προσοχής και του θαυμασμού προκειμένου να αποκτήσει τη δόξα και το σεβασμό που κατείχε στο τέλος του 19ου και στις αρχές του 20ου αιώνα. Για τον Kilian ήταν πολύ ουσιώδης η διατήρηση της ισορροπίας μεταξύ διαχρονικότητας και των σύγχρονων τάσεων. Το brand αντικατοπτρίζει ιδανικά την προσωπικότητα του Kilian Hennessy και πετυχαίνει αβίαστα την απόλυτη συμμαχία μεταξύ κομψότητας και αδιαπραγμάτευτης πολυτέλειας. Για περισσότερες πληροφορίες, παρακαλώ επικοινωνήστε με την OUTSTAND COMMUNICATIONS, κα Αλεξία Σακελλαρίου, a.sakellariou@outstand.gr, 2103311000 Καθώς επίσης και με την Ηρώ Βαούτση – PR & Consumer Engagement Coordinator [T] + 30 210 67 86 127, [M] +30 693 67 86 154 ivaoutsi@gr.estee.com

Πηγή