ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ BLOG ΜΑΣ ΑΠΟ 10 € ΤΟ ΜΗΝΑ ΣΤΕΙΛΤΕ ΜΑΣ EMAIL ΣΤΟ frapedoypoli@windowslive.com

0

Virginie Viard: Η διάδοχος του KarlΠροέρχεται από μια οικογένεια που δραστηριοποιείτο στον τομέα του μεταξιού, με την επαφή της με τη μόδα να ξεκινά από…

Προέρχεται από μια οικογένεια που δραστηριοποιείτο στον τομέα του μεταξιού, με την επαφή της με τη μόδα να ξεκινά από πολύ νεαρή ηλικία. Οι παππούδες της ήταν αυτοί που την ώθησαν να σπουδάσει στο φημισμένο fashion school της Lyon Le Cours Georges, με την ίδια να επιλέγει να επικεντρωθεί στο σχεδιασμό κοστουμιών για το θέατρο και τον κινηματογράφο. «Ένιωθα πάντα μια έλξη για την οικογενειακή μας βιομηχανία, αλλά αυτό που ήθελα τότε ήταν να επικεντρωθώ στο θέατρο και τον κινηματογράφο. Μέχρι που γνώρισα τον Karl», δήλωσε η ίδια στο περιοδικό Crash.
Πρωτοκλασάτες συνεργασίες
Ξεκίνησε την καριέρα της ως βοηθός του costume designer Dominique Borg, που έγινε γνωστός μέσα από τη συνεργασία του με την Camille Claudel. Και παρόλο που κατέληξε στο χώρο της μόδας, δεν είχε περάσει ούτε από τον κινηματογράφο απαρατήρητη, αφού δούλεψε με τη Γαλλίδα ηθοποιό Isabelle Adjani και τον σκηνοθέτη Bruno Nuytten σχεδιάζοντας τα κοστούμια για τις ταινίες του Πολωνού Krzysztof Kieslowski «Three Colors: Blue» το 1993 με πρωταγωνίστρια την Juliette Binoche και «Three Colors: White».
Not another intern
Ξεκίνησε να δουλεύει στον Chanel ως ασκούμενη το 1987, μόλις 4 χρόνια αφού ο Lagerfeld έγινε καλλιτεχνικός διευθυντής. Δεν ήταν όμως μια ακόμα μαθητευόμενη που έκανε τα πρώτα της βήματα στον οίκο. Γιατί τη Viarde είχε συστήσει στον creative director ο πρίγκιπας Ρενιέ του Μονακό, ο οποίος ήταν φίλος της οικογένειάς της.
Στο πλευρό του σε κάθε του βήμα
Αφού η συνεργασία της με τον Lagerfeld ξεκίνησε στη Chanel, η Viard ακολούθησε τον μέντορά της και στον οίκο Chloe το 1992, δουλεύοντας στο brand για 5 χρόνια. Έπειτα, επέστρεψε μαζί του στη Chanel αναλαμβάνοντας τις συλλογές Yψηλής Ραπτικής.
Με αγάπη, Choupette
Ανάμεσα στις πολύωρες συναντήσεις, στα fittings, στα τηλεφωνήματα και τα μηνύματα, ο Lagerfeld επικοινωνούσε με την Viard και ως η αγαπημένη του γάτα, Choupette. Συνοδεύοντας το μήνυμα με τη φωτογραφία της, υπέγραφε με ένα «Your Choupette», κάνοντάς τη συνεργάτιδά του κάθε φορά να χαμογελά, σε όποια ψυχολογική κατάσταση κι αν βρισκόταν εκείνη τη στιγμή που το λάμβανε.
Δεν της αρέσει η δημοσιότητα
Η δουλειά της για χρόνια ήταν να δίνει ζωή στα σχέδια του διάσημου μόδιστρου. Έπαιρνε τις αποφάσεις για τα υφάσματα, έκανε τις απαραίτητες συνεννοήσεις με τους προμηθευτές και επέβλεπε κάθε βήμα της δημιουργίας των ρούχων. «Δεν θέλω να είμαι το επίκεντρο, να στρέφω τα φώτα πάνω μου και απεχθάνομαι τη δημοσιότητα», είχε αποκαλύψει στην ολλανδική εφημερίδα Financiele Dagblad. Και όπως φαίνεται, η αντιπάθειά της δεν περιορίζεται στα Μέσα Ενημέρωσης, αλλά και στα Μέσα Κοινωνικής Δικτύωσης, στα οποία δεν έχει καμία, μέχρι στιγμής, παρουσία.
Δεν ακολουθεί τάσεις
Όπως και ο Lagerfeld, που παρέμεινε μέσα στις δεκαετίες πιστός στη χαρακτηριστική αλογοουρά του και στο μαύρο του κοστούμι, έτσι και η Viard δηλώνει ότι το προσωπικό της στυλ δεν επηρεάζεται από τις τάσεις. Προτιμά να φοράει διαχρονικά, ξεχωριστά κομμάτια, κάτι που χαρακτηρίζει, εξάλλου, τον οίκο στον οποίο εργάζεται. «Ήμουν πάντα ένα κορίτσι της Chanel, δεν ξέρω πώς να είμαι οτιδήποτε άλλο», επαναλαμβάνει συχνά στις συνεντεύξεις της.
Πηγή : Περιοδικό Omikron, τεύχος 275
Πηγή 
loading...

Δημοσίευση σχολίου

Δεν διμοσιεύονται σχόλια υβριστικού περιεχομένου. Την αποκλειστική ευθύνη για τα σχόλια την έχουν οι σχολιαστές.

 
Top