ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ BLOG ΜΑΣ ΑΠΟ 10 € ΤΟ ΜΗΝΑ ΣΤΕΙΛΤΕ ΜΑΣ EMAIL ΣΤΟ frapedoypoli@windowslive.com

0
Μεγάλη νίκη πέτυχε πριν από λίγη ώρα ο Μιχάλης Ζαμπίδης απεναντι στον Ισπανο Antonio Gomez στο main event της
διοργάνωσης ‘Breakout’ που έγινε στην Στουτγκάρδη της Γερμανίας.

Ο ‘Iron Mike’ ο οποίος γύρισε στα ρινγκ έπειτα από 3,5 χρόνια επιβλήθηκε με ομόφωνη απόφαση του Gomez ύστερα από 4 γύρους χτυπώντας αποτελεσματικά στο σώμα , καθώς και με overhand όποτε είχε την ευκαιρία.

Αξιοσημείωτο είναι πως ο Μάικ Ζαμπίδης νίκησε τον αγώνα παρότι έπαιζε με το ένα χέρι, μιας και ο δικέφαλος του κόπηκε στην διάρκεια του ματς.

Ο ίδιος παίρνοντας το μικρόφωνο έπειτα από τη νίκη του υπογράμμισε πως ο συγκεκριμένος τραυματισμός δεν θα τον σταματήσει, θα κάνει αποθεραπεία και θα επανέλθει.

Δείτε τον αγώνα



Πηγή: https://ift.tt/2camdcI
loading...

Δημοσίευση σχολίου

Δεν διμοσιεύονται σχόλια υβριστικού περιεχομένου. Την αποκλειστική ευθύνη για τα σχόλια την έχουν οι σχολιαστές.

 
Top