ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ BLOG ΜΑΣ ΑΠΟ 10 € ΤΟ ΜΗΝΑ ΣΤΕΙΛΤΕ ΜΑΣ EMAIL ΣΤΟ frapedoypoli@windowslive.com

0
Όμορφες οικογενειακές στιγμές περνάει η Ελένη Μενεγάκη στην Άνδρο.


Η παρουσιάστρια βρίσκεται στα Άχλα για το τριήμερο της 25ης Μαρτίου και μοιράζεται στιγμές από την καθημερινότητά της με τους followers της.

Το πρωί της Κυριακής, η Ελένη Μενεγάκη δημοσίευσε μια φωτογραφία της που ποζάρει δίπλα στο ποτάμι της Άνδρου. Μάλιστα έγραψε: «#eleni στο ποταμι …»

Η παρουσιάστρια του Alpha, χθες είχε κοινοποιήσει φωτογραφίες με τις κόρες της και τον αδελφό της Θοδωρή Μισόκαλο.

Η οικογένεια φροντίζει να πηγαίνει συχνά στα Άχλα, καθώς εκεί έχουν την ευκαιρία όλοι μαζί να περνάνε όμορφες στιγμές κοντά στη φύση.

Ελένη Μενεγάκη: Ποζάρει στο ποτάμι της ΆνδρουΕλένη Μενεγάκη: Ποζάρει στο ποτάμι της Άνδρου


Πηγή: https://ift.tt/2camdcI
loading...

Δημοσίευση σχολίου

Δεν διμοσιεύονται σχόλια υβριστικού περιεχομένου. Την αποκλειστική ευθύνη για τα σχόλια την έχουν οι σχολιαστές.

 
Top