Όμορφες οικογενειακές στιγμές περνάει η Ελένη Μενεγάκη στην Άνδρο.
Η παρουσιάστρια βρίσκεται στα Άχλα για το τριήμερο της 25ης Μαρτίου και μοιράζεται στιγμές από την καθημερινότητά της με τους followers της.
Το πρωί της Κυριακής, η Ελένη Μενεγάκη δημοσίευσε μια φωτογραφία της που ποζάρει δίπλα στο ποτάμι της Άνδρου. Μάλιστα έγραψε: «#eleni στο ποταμι …»
Η παρουσιάστρια του Alpha, χθες είχε κοινοποιήσει φωτογραφίες με τις κόρες της και τον αδελφό της Θοδωρή Μισόκαλο.
Η οικογένεια φροντίζει να πηγαίνει συχνά στα Άχλα, καθώς εκεί έχουν την ευκαιρία όλοι μαζί να περνάνε όμορφες στιγμές κοντά στη φύση.


Η παρουσιάστρια βρίσκεται στα Άχλα για το τριήμερο της 25ης Μαρτίου και μοιράζεται στιγμές από την καθημερινότητά της με τους followers της.
Το πρωί της Κυριακής, η Ελένη Μενεγάκη δημοσίευσε μια φωτογραφία της που ποζάρει δίπλα στο ποτάμι της Άνδρου. Μάλιστα έγραψε: «#eleni στο ποταμι …»
Η παρουσιάστρια του Alpha, χθες είχε κοινοποιήσει φωτογραφίες με τις κόρες της και τον αδελφό της Θοδωρή Μισόκαλο.
Η οικογένεια φροντίζει να πηγαίνει συχνά στα Άχλα, καθώς εκεί έχουν την ευκαιρία όλοι μαζί να περνάνε όμορφες στιγμές κοντά στη φύση.


Πηγή: https://ift.tt/2camdcI
loading...

Δημοσίευση σχολίου
Δεν διμοσιεύονται σχόλια υβριστικού περιεχομένου. Την αποκλειστική ευθύνη για τα σχόλια την έχουν οι σχολιαστές.