ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ BLOG ΜΑΣ ΑΠΟ 10 € ΤΟ ΜΗΝΑ ΣΤΕΙΛΤΕ ΜΑΣ EMAIL ΣΤΟ frapedoypoli@windowslive.com

0
Πρόσφατα ανακαλύψαμε πως ο αγαπημένος μας τραγουδιστής Πασχάλης Τερζής, εκτός από τη
Γιάννα Τερζή, έχει ένα ακόμα παιδί, τον γιο του που απέκτησε από τον πρώτο του γάμο. Ο γάμος εκείνος έληξε άδοξα καθώς η σύζυγός του πέθανε και ο ίδιος, σε συνέντευξη που παραχώρησε το 2016 στη Real, μίλησε για την πιο δύσκολη περίοδο της ζωής του.

– Πότε έκανες οικογένεια;

«Μόλις απολύθηκα από τον Στρατό. Η πρώτη µου γυναίκα δεν υπάρχει. Νόμιζα τότε πως ήρθε η συντέλεια του κόσμου. Παρ’ όλο που είχα μαζί της έναν γιο, τον Γιώργο µου.

Δεν σ’ το κρύβω, είχα την έντονη επιθυμία να τελειώσω. Αλλά µε φώναξε ένας παππούς και µου είπε: «Τι είναι αυτά που λες, ρε; Αυτό γιατί το έφερες στον κόσμο;». Και µου έδειξε τον μικρό.

Η ζωή συνεχίστηκε και ευτύχησα πράγματι να αποκτήσω μία εξαιρετική οικογένεια. Η ζωή συνεχίζεται κι εγώ με τη γυναίκα µου και τα παιδιά µου είµαστε ευτυχισµένοι. Αλλά δεν θέλω να µιλάω για εκείνα…» εξομολογήθηκε ενώ η κόρη του Γιάννα του λέει: «Πρέπει να μιλάς, ρε πατέρα, για εκείνα. Δεν ήταν μόνο η γυναίκα σου, ήταν η μάνα του παιδιού σου».

– Έφτασες σε µία ηλικία που έχεις χορτάσει τα πάντα. Τι δεν έχεις χορτάσει στη ζωή σου;

«Θα ήμουνα αχάριστος αν έλεγα ότι η ζωή µε αδίκησε. Έχω εισπράξει τόση αγάπη από τον κόσµο, που θα ήταν αχαριστία. Αλλά βέβαια το στήριγμα είναι η οικογένεια».


Πηγή: http://bit.ly/2camdcI
loading...

Δημοσίευση σχολίου

Δεν διμοσιεύονται σχόλια υβριστικού περιεχομένου. Την αποκλειστική ευθύνη για τα σχόλια την έχουν οι σχολιαστές.

 
Top