ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ BLOG ΜΑΣ ΑΠΟ 10 € ΤΟ ΜΗΝΑ ΣΤΕΙΛΤΕ ΜΑΣ EMAIL ΣΤΟ frapedoypoli@windowslive.com

0


Όλοι θα θυμάστε την επιτυχημένη καθημερινή τηλεοπτική σειρά του Mega «Τα μυστικά της Εδέμ» που ήταν στον αέρα από το 2008 έως και το 2011, με την σφραγίδα επιτυχίας που διαθέτει η Έλενα Ακρίτα. Η σειρά κατάφερε μάλιστα να κερδίσει αμέσως το ενδιαφέρον των τηλεθεατών, αλλά και να το κρατήσει αμείωτο μέχρι το τελευταίο επεισόδιο, γεγονός που επιβεβαιώνουν και τα υψηλά νούμερα τηλεθέασης. Όπως ήταν φυσικό, την προσοχή μονοπώλησαν και οι ίδιοι οι πρωταγωνιστές, που το κοινό θέλησε να τους γνωρίσει καλύτερα και να μάθει πράγματα που αφορούν την προσωπική τους ζωή.

Τι κι αν πέρασαν έκτοτε επτά ολόκληρα χρόνια; Η δημοσιογράφος Κλάρα Ασημακοπούλου που εργάζεται για την Espresso, θέλησε να έρθει σε επικοινωνία με την ηθοποιό Μάντυ Λάμπου, που ενσάρκωνε τον ρόλο της «Εριέττας». Στο σημείο αυτό είναι και που η ίδια εξεπλάγη καθώς η τηλεοπτική Εριέττα εγκατέλειψε όχι μόνο την καριέρα της και την υποκριτική τέχνη, αλλά και την Ελλάδα. Η Μάντυ πλέον βρίσκεται στην Ιταλία και ο λόγος δεν είναι άλλος από έναν έρωτα, και όχι έναν τυχαίο, αλλά τον έρωτα για τον άντρα της ζωής της. Ναι καλά καταλάβατε, η ηθοποιός παντρεύτηκε και μετακόμισε στη γειτονική χώρα.
Δείτε όσα δήλωσε και η ίδια:
«Πώς κι έτσι; Πώς και με θυμηθήκατε; Λείπω χρόνια από την Ελλάδα! (…) Τα τελευταία χρόνια ζω στην Ιταλία με τον σύζυγό μου που είναι Ιταλός κι έχω κάνει και παιδάκι!»
Ενώ συμπλήρωσε: «Ο σύζυγός μου είναι Ιταλός κι έτσι τα τελευταία χρόνια αποφασίσαμε να μείνουμε μόνιμα στην Ιταλία. Έχω κάνει λίγα πράγματα κι εδώ ως ηθοποιός, αλλά κυρίως ασχολούμαι με την οικογένειά μου! Είμαι μητέρα μιας κορούλας δυόμισι ετών κι έχω αφοσιωθεί σε αυτό. Στον άντρα μου και στο παιδί μου! Είμαι ευτυχισμένη! Η ζωή εδώ είναι πολύ ωραία, αλλά δεν σου κρύβω ότι μου λείπει η Ελλάδα πάρα πολύ! Ευτυχώς πηγαινοερχόμαστε συχνά στην πατρίδα. Το να επιστρέψουμε μόνιμα δεν είναι στα άμεσα σχέδιά μας. Ίσως έπειτα από χρόνια, αλλά προς το παρόν δεν το σκεφτόμαστε».
 
loading...

Δημοσίευση σχολίου

Δεν διμοσιεύονται σχόλια υβριστικού περιεχομένου. Την αποκλειστική ευθύνη για τα σχόλια την έχουν οι σχολιαστές.

 
Top