ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ BLOG ΜΑΣ ΑΠΟ 10 € ΤΟ ΜΗΝΑ ΣΤΕΙΛΤΕ ΜΑΣ EMAIL ΣΤΟ frapedoypoli@windowslive.com

0

Για τη Μελίνα Μεταξά μίλησε η Ροδάνθη Καπαρού, στο πλαίσιο της παρουσίας της στο Survivor Πανόραμα. «Ήταν πολλά τα προβλήματα με τη Μελίνα, δεν ήταν μόνο ένα. Από την αρχή ήταν επιθετική απέναντί μου χωρίς να ξέρω τον λόγο. Ήταν και με άλλους παίκτες, αλλά το κύριο θέμα το είχε μαζί μου. Δεν είναι κάτι που της είχα κάνει, ποτέ δεν μου είχε πει ποιο ήταν το θέμα της.

Δεν μου είχε πει ξεκάθαρα ότι είχε κάποιο θέμα μαζί μου και δεν νομίζω και να μου το έλεγε. Έπαιζαν πάρα πολλά ρόλο. Ήταν και η περίοδος τότε που ήταν πολύ άσχημη. Ίσως επειδή ήμουν και πολύ δυναμική ως χαρακτήρας, ίσως μπορεί να την πείραζε. Δεν μπορώ να ξέρω γιατί δεν μου έχει δώσει σαφή απάντηση. Όσες φορές την είχα ρωτήσει μου έλεγε “δεν έχω κάτι μαζί σου”», είπε μεταξύ άλλων η Ροδάνθη Καπαρού.
Πηγή 
loading...

Δημοσίευση σχολίου

Δεν διμοσιεύονται σχόλια υβριστικού περιεχομένου. Την αποκλειστική ευθύνη για τα σχόλια την έχουν οι σχολιαστές.

 
Top