ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ BLOG ΜΑΣ ΑΠΟ 10 € ΤΟ ΜΗΝΑ ΣΤΕΙΛΤΕ ΜΑΣ EMAIL ΣΤΟ frapedoypoli@windowslive.com

0
Ανατριχίλα προκαλούν τα βίντεο που δόθηκαν στη δημοσιότητα από τις αρχές της
Φλόριντα και δείχνουν τον Νίκολας Κρουζ, τον μακελάρη του Πάρκλαντ, να προαναγγέλλει ότι «στόχος μου είναι να σκοτώσω 20 άτομα με ένα AR-15» ώρες πριν να μπει σε ένα λύκειο τον περασμένο Φεβρουάριο και να σκοτώσει 17 άτομα και να τραυματίσει άλλα 17.

«Όταν θα δείτε τις ειδήσεις θα καταλάβετε ποιος είμαι. Θα πεθάνετε όλοι. Μπαμ, μπαμ, μπαμ. Ανυπομονώ» ακούγεται να λέει ο Κρουζ στα βίντεο που βρέθηκαν στο κινητό του τηλέφωνο. 

Σύμφωνα με την εισαγγελία της Φλόριντα τα δύο από τα τρία βίντεο γυρίστηκαν την ημέρα του μακελειού στις 14 Φεβρουαρίου.

«Γεια σας, το όνομά μου είναι Νικ και θα είμαι ο επόμενος ένοπλος που θα χτυπήσει σχολείο το 2018» ξεκινά τα βίντεό του ο 19χρονος Κρουζ, ο οποίος σε αρκετές περιπτώσεις φαίνεται να μιλάει.

«Στόχος μας είναι τουλάχιστον 20 άτομα με ένα AR-15. Προορισμός μου το λύκειο Στόουνμαν Ντάγκλας στο Πάρκλαντη της Φλόριντα. Θα είναι ένα μεγάλο γεγονός» προσθέτει με τα λόγια του να προκαλούν ανατριχίλα δεδομένου τι ακολούθησε.

Σε ένα άλλο από τα βίντεο λέει: «Σήμερα είναι η ημέρα της σφαγής μου. Όλα τα παιδιά στο σχολείο θα τρέχουν να κρυφτούν από φόβο. Από την οργή της δύναμής μου θα καταλάβουν ποιος είμαι».

«Αρκετά ανέχτηκα να μου λένε τι να κάνω και πότε να το κάνω. Να μου λένε ότι είμαι ηλίθιος. Στην πραγματικότητα όλοι εσείς είστε ηλίθιοι» συμπληρώνει δίνοντας ένα ίχνος για τα πιθανά κίνητρά του.

Στη συνέχεια αναφέρεται σε ένα κορίτσι με το όνομα Άντζι στην οποία λέει ότι την αγαπά για πάντα και «ελπίζω να σε δω στην επόμενη ζωή».

Τα βίντεο αυτά ενισχούν την εκδοχή των εισαγγελέων ότι η φονική επίθεση του Κρουζ ήταν προσχεδιασμένη.

Υπενθυμίζεται ότι οι εισαγγελικές αρχές έχουν ζητήσει την καταδίκη του 19χρονου για ανθρωποκτονίες σε α' βαθμό, κατηγορία που επισείει την θανατική ποινή.


ΠΗΓΗ: protothema.gr


Πηγή: https://ift.tt/2hWqqBA
loading...

Δημοσίευση σχολίου

Δεν διμοσιεύονται σχόλια υβριστικού περιεχομένου. Την αποκλειστική ευθύνη για τα σχόλια την έχουν οι σχολιαστές.

 
Top