ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ BLOG ΜΑΣ ΑΠΟ 10 € ΤΟ ΜΗΝΑ ΣΤΕΙΛΤΕ ΜΑΣ EMAIL ΣΤΟ frapedoypoli@windowslive.com

0
Ο Κριστιάνο Ρονάλντο πέρασε απαρατήρητος από τον τελικό του
Champions League, μιας και βρέθηκε σε κακό βράδυ στο παιχνίδι της Ρεάλ Μαδρίτης με τη Λίβερπουλ. Ωστόσο, ο Πορτογάλος σταρ κατάφερε και πάλι να στρέψει όλα τα φώτα της δημοσίοτητας πάνω του.

Λίγα λεπτά μετά το τέλος του τελικού του Champions League, ο Κριστιάνο Ρονάλντο πραγματοποίησε αινιγματικές δηλώσεις σχετικά με το μέλλον του στη Ρεάλ Μαδρίτης.

Αργότερα, ο Πορτογάλος σταρ έδωσε συνέχεια, ανακοινώνοντας πως σκοπεύει μέσα στην εβδομάδα να κάνει αποκαλύψεις. «Δεν ήταν η κατάλληλη στιγμή να πω κάτι παραπάνω. Τώρα, είμαστε χαρούμενοι γιατί πετύχαμε κάτι ξεχωριστό, είναι μία μοναδική στιγμή. Μίλησα και δεν έπρεπε, όμως κάτι πρόκειται να συμβεί. Δεν ήταν η κατάλληλη στιγμή, αλλά ήθελα να είμαι ειλικρινής.

Θα πω κάτι μέσα στην επόμενη εβδομάδα επειδή οι φίλαθλοι είναι πάντα στο πλεύρο μου και είναι πάντα στην καρδιά μου. Δεν είναι οικονομικό το ζήτημα. Έχω κερδίσει πέντε Champions League και πέντε Χρυσές Μπάλες. Ήμουν ήδη μέρος της ιστορίας, αλλά τώρα ακόμα περισσότερο. Δεν είμαι θυμωμένος επειδή γνωρίζω πως τα έδωσα όλα για το σύλλογο. Δεν θέλω να χαλάσω αυτή τη μοναδική στιγμή για τους συμπαίκτες μου, οι οποίοι είναι πρωταθλητές», δήλωσε ο Ρονάλντο.

Σε ερώτηση για το αν θα βρίσκεται τον επόμενο χρόνο στη Ρεάλ, απάντησε: «Δεν μπορώ να εγγυηθώ τίποτα. Δεν πρόκειται να κρυφτώ, τις επόμενες ημέρες θα βγω να μιλήσω. Η ζωή δεν είναι μόνο στιγμές δόξας».


Πηγή: https://ift.tt/2AgrrNC
loading...

Δημοσίευση σχολίου

Δεν διμοσιεύονται σχόλια υβριστικού περιεχομένου. Την αποκλειστική ευθύνη για τα σχόλια την έχουν οι σχολιαστές.

 
Top