ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ BLOG ΜΑΣ ΑΠΟ 10 € ΤΟ ΜΗΝΑ ΣΤΕΙΛΤΕ ΜΑΣ EMAIL ΣΤΟ frapedoypoli@windowslive.com

0

Σάσα Μπάστα: «Έχω γνωρίσει το άλλο μου μισό»

Η Σάσα Μπάστα μιλάει για τα προσωπικά της σε μια συνέντευξη εφ’ όλης της ύλης. Είναι
ερωτευμένη; Κρατάει επαφές με τους πρώην της και έχει γνωρίσει το άλλο της μισό. Δείτε τι αποκαλύπτει η ίδια στο περιοδικό You Weekly.
Η τραγουδίστρια αποφεύγει να απαντάει στο αν είναι ερωτευμένη, μετά τον χωρισμό της από τον τον dj και παραγωγό Βαλεντίνο πριν από περίπου ενάμιση χρόνο, καθώς μοναδικό της μέλημα αυτή την περίοδο είναι μόνο η δουλειά της, στην οποία και επικεντρώνεται:
«Είμαι καλά. Ξέρω ότι είναι λίγο γραφικό, αλλά προτεραιότητα για μένα είναι να είμαι εγώ καλά μέσα μου και το μοναδικό πράγμα που με ενδιαφέρει αυτή τη στιγμή είναι η δουλειά μου»
Απαντά με χιούμορ στις φήμες που την θέλουν να βρήκε τον έρωτα στα μάτια γνωστού επιχειρηματία «Αν τον βρεις πες το και σε μένα» απαντά γελώντας.
Έχει μετανιώσει ποτέ για κάποιον που χώρισε; «Όχι και δόξα το Θεό δεν με έχουν χωρίσει ποτέ για να ξέρω πως είναι» εξομολογείται η τραγουδίστρια.
Η τραγουδίστρια ρωτήθηκε ακόμη, για το αν είχε σκεφτεί ποτέ, το αν κάποιος από τους συντρόφους που είχε στη ζωή της, θα μπορούσε να γίνει πατέρας των παιδιών της. Τι απαντά;
«Και το έχω σκεφτεί και το έχω ονειρευτεί, άσχετα αν δεν έγινε. Θεωρώ τον εαυτό μου πολύ τυχερό γιατί πιστεύω ότι έχω γνωρίσει το άλλο μου μισό» αποκαλύπτει η τραγουδίστρια.
Ενώ στο αν κρατάει επαφές με πρώην συντρόφους της είναι κάθετα αρνητική: «Όχι, γιατί είναι σαν να αφήνεις ένα ανοιχτό παραθυράκι να ξανασυμβεί κάτι»
Πηγή 
loading...

Δημοσίευση σχολίου

Δεν διμοσιεύονται σχόλια υβριστικού περιεχομένου. Την αποκλειστική ευθύνη για τα σχόλια την έχουν οι σχολιαστές.

 
Top