ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ BLOG ΜΑΣ ΑΠΟ 10 € ΤΟ ΜΗΝΑ ΣΤΕΙΛΤΕ ΜΑΣ EMAIL ΣΤΟ frapedoypoli@windowslive.com

0
Κανονικά έπρεπε να πληρώσει
17 ευρώ και όταν άνοιξε το λογαριασμό είδε πως η χρέωση έφτανε τα 65 ευρώ. Αιτία ήταν ορισμένα sms που ο ίδιος δεν είχε ανοίξει...

Πήρε στα χέρια του ένα φουσκωμένο λογαριασμό, διαπίστωσε ότι χρεώθηκε από sms ενός 5ψήφιου αριθμού και πάλεψε μέχρι να δικαιωθεί και να πάρει τα χρήματά του πίσω. Μπορεί να χρειάστηκε να κινήσει «γη και ουρανό» για να δικαιωθεί αλλά τελικά τα κατάφερε 34χρονο Ηρακλειώτης.

Ο ίδιος έστειλε αλλεπάλληλα mail σε εταιρία που διαχειριζόταν το τηλεφωνικό κέντρο της εταιρίας – «φάντασμα» που του έστειλε το μήνυμα, προσέφυγε ακόμα και στο Συνήγορο του Πολίτη, τη Δίωξη Ηλεκτρονικού Εγκλήματος και τη δικηγόρο του για να μπορέσει να πάρει πίσω τα περίπου 50 ευρώ που χρεώθηκε με το «έτσι -θέλω».

Όπως δήλωσε ο  Α.Κ. στο neakriti.gr «τελικά υποχώρησαν και μου ζήτησαν το iban μου για να μου επιστρέψουν τα χρήματα. Εγώ τους ζήτησα βέβαια και τις χρεώσεις, τον ΦΠΑ και τέλος κινητής τηλεφωνίας. Μου έβαλαν το σύνολο των χρημάτων στο λογαριασμό μου. Μάλιστα στα στοιχεία του εμβάσματος φαίνονταν ξεκάθαρα το όνομα και η έδρα της εταιρίας» τονίζει. Λίγες ημέρες νωρίτερα είχαν αρνηθεί να ενημερώσουν τον 34χρονο ακόμη και για το όνομα της εταιρίας που βρισκόταν πίσω από τον 5ψήφιο αριθμό και το SMS που τον χρέωσε και περιορίστηκαν να τον ενημερώσουν ότι έχει έδρα στο εξωτερικό.

Το χρονικό της υπόθεσης

Υπενθυμίζεται ότι η περιπέτεια ξεκίνησε για τον 34χρονο όταν έλαβε έναν φουσκωμένο λογαριασμό κινητού και χρεώσεις από 5ψήφιο αριθμό χωρίς καν να ανοίξει το SMS που του είχε σταλεί.

Έτσι άρχισε να ψάχνει τα ίχνη εταιρείας. Όπως είχε περιγράψει «μου ήρθε ένα γραπτό μήνυμα στο κινητό το  οποίο αρχικά αγνόησα και φυσικά δεν άνοιξα. Όταν όμως έλαβα τον λογαριασμό του κινητού μου διαπίστωσα ότι “άγγιζε” τα 65 ευρώ ενώ εγώ συνήθως πληρώνω 17 ευρώ. Έτσι διαπίστωσα στην ανάλυση ότι υπήρχαν χρεώσεις ύψους 50 ευρώ και δεν προέρχονταν από μένα. Κι εκεί κατάλαβα ότι δεν πάει καλά. Πήρα στον τηλεφωνικό αριθμό που αναφερόταν και μου είπαν ότι η συγκεκριμένη εταιρία διαχειρίζεται το τηλεφωνικό κέντρο της εταιρίας που με χρέωσε. Ωστόσο όταν ζήτησα τα στοιχεία της δεύτερης εταιρίας δεν μου τα έδιναν και μου έλεγαν μόνο ότι είναι εταιρία του εξωτερικού!»…

Παρά την διαδικασία που χρειάστηκε να ακολουθήσει και την οργή του για τον τρόπο με τον οποίο η εταιρία τον χρέωσε αλλά τον τρόπο με τον οποίο… «ξεγλιστρούσε», πήρε τα χρήματά του πίσω δημοσιοποιώντας την περιπέτειά του για να μην πέσουν κι άλλοι πολίτες θύματα επιτηδείων.

Πηγή: neakriti.gr


Πηγή: https://ift.tt/2AgrrNC
loading...

Δημοσίευση σχολίου

Δεν διμοσιεύονται σχόλια υβριστικού περιεχομένου. Την αποκλειστική ευθύνη για τα σχόλια την έχουν οι σχολιαστές.

 
Top