ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ BLOG ΜΑΣ ΑΠΟ 10 € ΤΟ ΜΗΝΑ ΣΤΕΙΛΤΕ ΜΑΣ EMAIL ΣΤΟ frapedoypoli@windowslive.com

0

«Σοφά σταμάτησα την τηλεόραση για 7 χρόνια»

Πρόκειται σύμφωνα με άτομα που έχει
συνεργαστεί για έναν πολύ καλό επαγγελματία και η δουλειά του είναι εμφανής στις οθόνες μας. Ο ίδιος στην τελευταία συνέντευξη που έδωσε αναφέρθηκε στην πορεία του ως παρουσιαστής και όχι μόνο.
«Η μεγαλύτερη δυσκολία ήταν να προσπαθήσω να ξεπεράσω τον κακό εαυτό μου. Ο μοναδικός άνθρωπος που έφερνε αναποδιές στη δουλειά μου ήμουν εγώ», ανέφερε χαρακτηριστικά στην εφημερίδα Real.
Ο λόγος για το Δημήτρη Μηλιόγλου! Ο παρουσιαστής που βρίσκεται στο πάνελ του «Ooh La La» εκτός όσων είπε για τη συνεργασία με τη Σάσα Σταμάτη, αναφέρθηκε εκτενώς και στον ίδιο.
«Είναι πότε σου έρχεται μια δουλειά και κατά πόσο είσαι έτοιμος να την αντιμετωπίσεις με τα εύκολα και τα δύσκολά της. Οταν πρωτοξεκίνησα τηλεόραση το 2005, ήμουν άλλος άνθρωπος. Πολύ λιγότερο αφοσιωμένος στη ζωή, λιγότερο ιδεαλιστής, πολύ φοβισμένος, δεν είχα σωστή εικόνα για τον εαυτό μου και δεν ήμουν αυτός που είμαι σήμερα. Θεωρώ ότι σοφά τότε δεν μου έκατσε η τηλεόραση και σταμάτησα για 7 χρόνια», σημείωσε.
Πηγή 
loading...

Δημοσίευση σχολίου

Δεν διμοσιεύονται σχόλια υβριστικού περιεχομένου. Την αποκλειστική ευθύνη για τα σχόλια την έχουν οι σχολιαστές.

 
Top