Όμως πίσω από την υπέροχη εικόνα της έκρυβε ένα καλά φυλαγμένο μυστικό: την ύπαρξη ενός παιδιού εκτός γάμου. Η αποκάλυψη θα ισοδυναμούσε με εξαπάτηση του κοινού και επομένως το τέλος της καριέρας της, οπότε ήταν καλύτερο να μην μαθευτεί.
Η σταρ έκανε τότε μία φρικτή συμφωνία, μία συμφωνία για την οποία θα μετάνιωνε αργότερα πικρά. Πώς θα μπορούσε όμως να το φανταστεί;
Κόρη ενός μηχανικού σιδηροδρόμων, η Ιταλίδα Κλαούντια Καρντινάλε μεγάλωσε στην Τυνησία. Η ομορφιά της ήταν εκθαμβωτική. Στα 16 της χρόνια ανακηρύχτηκε «Η πιο ωραία Ιταλίδα της Τυνησίας» χωρίς καν να συμμετέχει στον διαγωνισμό. Οι υπεύθυνοι την είδαν να κάθεται στις κερκίδες και τη σήκωσαν στην πασαρέλα, ανακηρύσσοντάς την νικήτρια του διαγωνισμού. Ένα χρόνο αργότερα έπαιζε στο πλευρό του Ομάρ Σαρίφ στην ταινία «Ο γιος της σκλάβας».
Από τη νίκη της στον διαγωνισμό κέρδισε ένα ταξίδι στο Φεστιβάλ Κινηματογράφου της Βενετίας, όπου της πρότειναν να σπουδάσει σε δραματική σχολή της Ρώμης. Πήγε αλλά την εγκατέλειψε λίγους μήνες μετά.
Η επιστροφή στο σπίτι συνοδεύτηκε από μία αναπάντεχη ανακάλυψη: είχε μείνει έγκυος από έναν Γάλλο πιλότο που ήταν 10 χρόνια μεγαλύτερός της και, όπως αποκάλυψε αργότερα σε γαλλικό περιοδικό, την είχε βιάσει.
Εκείνος ήθελε να ρίξει το παιδί, όμως η Κλαούντια αποφάσισε να το κρατήσει παρότι ήξερε ότι κάτι τέτοιο θα σήμαινε το τέλος της καριέρας της. Τη δεκαετία του '60 ο κινηματογράφος δεν ήταν έτοιμος να προσλάβει μια ανύπαντρη μητέρα. Ούτε όμως το κοινό ήταν έτοιμο για να δεχθεί κάτι τέτοιο. Τότε, ο παραγωγός της Κλαούντια Καρντινάλει, Φράνκο Κριστάλντι, διοργανώνει το ψέμα: θα κρατούσαν μυστική την εγκυμοσύνη και όταν το παιδί θα γεννιόταν θα έλεγαν ότι είναι ο μικρός της αδελφός.
Ο Κριστάλντι της πρόσφερε επταετές συμβόλαιο αποκλειστικής συνεργασίας με την εταιρία παραγωγής του. Για το νεαρό κορίτσι, που δεν σκόπευε να γίνει ηθοποιός, από παιδί ονειρευόταν να γίνει εξερευνήτρια, ήταν μια ευκαιρία για οικονομική ανεξαρτησία. Αλλά τα πράγματα δεν εξελίχθηκαν καθόλου έτσι…
Το 1958 τη βρίσκει εγκατεστημένη στη Ρώμη και στα πλατό της κωμωδίας «Ο Κλέψας του Κλέψαντος». Αλλά το κορίτσι που οι εφημερίδες έβλεπαν κιόλας σαν το αγαπημένο της Ιταλίας είναι πια επτά μηνών έγκυος. Μην μπορώντας άλλο να κρύβει την εγκυμοσύνη της ζητάει από τον Κριστάλντι να διακόψει το συμβόλαιό της. Εκείνος αποφασίζει να τη στηρίξει και να αντιμετωπίσει την οικογένειά της που δεν είχε ιδέα. Τη στέλνει να γεννήσει στο Λονδίνο με τη δικαιολογία πως θα έμενε ένα διάστημα εκεί για να μάθει Αγγλικά για κάποιον ρόλο και κρατά τον ερχομό του γιου της κρυφό από τον Τύπο.
Ο μικρός «αδερφός» και το συμβόλαιο «Πάντα αυτό το παιδί με στήριξε, με έκανε να προχωρήσω. Μπήκα στον κινηματογράφο για αυτόν, γιατί ήταν ο συντομότερος τρόπος να αποκτήσω χρήματα, να αποκτήσω ανεξαρτησία και επομένως να μπορέσω να τον μεγαλώσω σε καλύτερες συνθήκες» θα έλεγε μερικά χρόνια αργότερα για τον γιο της Πάτρικ.
Σύμφωνα με τον παραγωγό της, η αποκάλυψη του παιδιού θα ισοδυναμούσε με εξαπάτησε του κοινού και θα κατέστρεφε την καριέρα της, οπότε ήταν καλύτερα να κρατήσουν μυστική την ύπαρξή του. Την πείθει να υπογράψει νέο, αμερικάνικου τύπου συμβόλαιο που αφορούσε και την παραμικρή λεπτομέρεια της ζωής της, όπως έκαναν τα μεγάλα στούντιο. «Δεν όριζα πλέον εγώ, ούτε το ίδιο μου το σώμα ή τις σκέψεις μου. Ακόμα και το να κουβεντιάσω με έναν φίλο για οτιδήποτε μπορεί να διαφοροποιούνταν από την εικόνα που είχε το κοινό για μένα ήταν επικίνδυνο, αφού αν δημοσιοποιούνταν θα είχα μπλεξίματα. Τα πάντα ήταν στα χέρια της Vides». Για τα επόμενα επτά χρόνια δεν θα μαθευόταν το παραμικρό.
Σε αυτά τα επτά χρόνια η Καρντινάλε είδε την καριέρα της να απογειώνεται. Έγινε σύμβολο του σεξ, διάδοχος της Λόρεν και η απάντηση του ιταλικού σινεμά στην Μπριζίτ Μπαρντό. Συνεργαζόταν με τον Ντελόν, τον Μπελμοντό, τον Μαστρογιάνι, τον Πολ Νιούμαν, γνώρισε το ίνδαλμά της τον Μάρλον Μπράντο, ο οποίος ένα βράδυ της χτύπησε την πόρτα και της ανέφερε ότι ταίριαζαν γιατί είχαν το ίδιο ζώδιο. «Ήταν γοητευτικός και αστείος, αλλά εγώ απλά γέλασα και τον έδιωξα. Όταν έκλεισα την πόρτα, είπα στον εαυτό μου ότι ήμουν ηλίθια». Η ίδια δεν επιβεβαίωσε ποτέ καμιά από τις φήμες που την συνέδεαν ερωτικά κατά καιρούς με τους μεγαλύτερους σταρ της εποχής.
Η επιτυχημένη ερμηνείας της Κλαούντια στο φιλμ του 1961, «Το Κορίτσι με την Βαλίτσα» δεν ήταν τυχαία. Η Καρντινάλε υποδύεται μια νεαρή τραγουδίστρια σε νυχτερινό κέντρο που έγινε μητέρα πάρα πολύ νωρίς. Οι ομοιότητες της ζωής της ηρωίδας με όσα συνέβαιναν στη αληθινή ζωή της πρωταγωνίστριας, τα συναισθήματα και τα διλήμματά της ήταν το κλειδί της επιτυχίας. Αυτή ήταν και η ταινία που την έκανε να παθιαστεί με μια δουλειά, που ως τότε δεν την έπαιρνε και πολύ στα σοβαρά…
Τα πρώτα επτά χρόνια της ζωής του ο Πάτρικ αγνοούσε πως η Κλαούντια ήταν η πραγματική του μητέρα. Ο μικρός της «αδερφός», όπως υποχρεωνόταν να παρουσιάζει το γιο της Πάτρικ, μεγάλωνε με τους παππούδες του στην Τυνησία, ως ο Βενιαμίν της οικογένειας Καρντινάλε, αγνοώντας την πραγματική του σχέση με τη μεγάλη του «αδερφή». Ένας Ιταλός δημοσιογράφος, ο Ένζο Μπιάτζι θα ανακάλυπτε τελικά την αλήθεια. Η Κλαούντια αποφασίζει να του εκμυστηρευτεί τα πάντα και η ιστορία της δημοσιεύτηκε στα έντυπα Oggi και το L’ Europeo βάζοντας τέλος σε μυστικά και ψέματα. Η σταρ αισθάνεται πια απελευθερωμένη. Ο Κριστάλντι υιοθέτησε το γιο της, αλλά σταδιακά το ζευγάρι αποξενώθηκε και ο γάμος τους διαλύθηκε το 1975. Το ίδιο βέβαια και το συμβόλαιο - φυλακή.
Ήταν η χρονιά που η Κλαούντια Καρντινάλε θα έβρισκε έναν αληθινό σύντροφο ζωής στο πρόσωπο του σκηνοθέτη Πασκουάλε Σκουιτιέρι,- ο οποίος έφυγε από τη ζωή τον Φεβρουάριο του 2017 και με τον οποίο θα αποκτούσε μια κόρη. Αν και το Χόλιγουντ της πρόσφερε δουλειές και συμβόλαια, εκείνη προτίμησε να επιστρέψει στην Ευρώπη.
Το 1995 η Καρντινάλε σε συνεργασία με τη δημοσιογράφο της La Republica Άννα Μαρία Μόρι εξέδωσε τη βιογραφία της αποκαλύπτοντας όσα το κοινό δεν φαντάστηκε ποτέ. «Το έγραψα για να μιλήσω στις γυναίκες, αλλά και για να μιλήσω στα παιδιά μου. Να τους εξηγήσω την περιπέτεια της ζωής μου Η σχέση μου με το γιο μου είναι πολύ καλύτερη τώρα» είχε δηλώσει σε συνέντευξη.
Πηγή
loading...
Δημοσίευση σχολίου
Δεν διμοσιεύονται σχόλια υβριστικού περιεχομένου. Την αποκλειστική ευθύνη για τα σχόλια την έχουν οι σχολιαστές.