ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ BLOG ΜΑΣ ΑΠΟ 10 € ΤΟ ΜΗΝΑ ΣΤΕΙΛΤΕ ΜΑΣ EMAIL ΣΤΟ frapedoypoli@windowslive.com

0
Ένα "κουσούρι" φαίνεται ότι απέκτησε η Ευρυδίκη Βαλαβάνη μετά το Survivor, το οποίο ο σύντροφός της, Κωνσταντίνος Βασάλος, σχολίασε με χιούμορ.


Όπως αποκάλυψε η ίδια στην εκπομπή "Survivor Πανόραμα", μπορεί να έχουν περάσει πολλοί μήνες από τότε που τελείωσε το ριάλιτι επιβίωσης, ωστόσο έχει συνηθίσει το σώμα της να κοιμάται σε συγκεκριμένη στάση.

«Εγώ κοιμάμαι μόνο ανάσκελα πλέον!», είπε η αθλητικογράφος, με τον Κωνσταντίνο να σχολιάζει «σαν τον νεκρό! Λες και μπαίνει στο φερετράκι!», κάνοντας τους πάντες να ξεσπάσουν σε γέλια.

Καλεσμένος στην εκπομπή ήταν ο Κώστας Αναγνωστόπουλος, ο οποίος ανέφερε ότι από τότε που έφυγε από τον Άγιο Δομίνικο, κοιμάται με την ίδια στάση σώματος.

Δείτε το βίντεο:


Πηγή: https://ift.tt/2AgrrNC
loading...

Δημοσίευση σχολίου

Δεν διμοσιεύονται σχόλια υβριστικού περιεχομένου. Την αποκλειστική ευθύνη για τα σχόλια την έχουν οι σχολιαστές.

 
Top