ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ BLOG ΜΑΣ ΑΠΟ 10 € ΤΟ ΜΗΝΑ ΣΤΕΙΛΤΕ ΜΑΣ EMAIL ΣΤΟ frapedoypoli@windowslive.com

0
 οδηγός δηλώνει περήφανα πως «η παλιά μου M3 πέθανε κάνοντας αυτό που κατασκευάστηκε να κάνει», κάτι που μάλλον τα λέει όλα...

Ευτυχώς για τον ίδιο πάντως, βγήκε αλώβητος από το τρομακτικό ατύχημα. Μέχρι την επόμενη φορά.





Πηγή: https://ift.tt/2hWqqBA
loading...

Δημοσίευση σχολίου

Δεν διμοσιεύονται σχόλια υβριστικού περιεχομένου. Την αποκλειστική ευθύνη για τα σχόλια την έχουν οι σχολιαστές.

 
Top