ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ BLOG ΜΑΣ ΑΠΟ 10 € ΤΟ ΜΗΝΑ ΣΤΕΙΛΤΕ ΜΑΣ EMAIL ΣΤΟ frapedoypoli@windowslive.com

0
Έφερε στον κόσμο το παιδάκι της και χαίρεται πολύ για αυτό!


Και μπορεί να άργησε πολύ να έρθει αυτό το μωράκι στην ζωή της, όμως η ίδια με καμάρι και συγκίνηση το ανακοίνωσε στα social media!

Η ανάρτηση της μας άγγιξε πραγματικά και δεν μπορούσαμε να μην κάνουμε μια αναφορά στην Έλενα Πολυκάρπου που τόσο μας αρέσει!

Η ίδια έγραψε:

Σε ήθελα πολύ αλλά πάντα φοβόμουν κιολας…σε σκεφτηκα πρώτη φορά την 1 Νοεμβρίου του 1987 την μέρα που έχασα τον μπαμπά μου που μου είχε μεγάλη αδυναμία που καμάρωνε για εμένα χωρις να κάνω κάτι σπουδαίο ήμουν 12 ετών και ξαφνικα μεγάλωσα μέσα σε μια μερα ήμουν στο σπιτι της θείας Κλαιρης και ενώ έκλαιγα πολύ και σκεφτόμουν ότι μάλλον όλα είναι ένα ψέμα κατάλαβα ότι δεν θα ξαναδώ τον μπαμπά μου ότι θα είμαστε μόνες ποια η Μαμα μου η αδερφή μου και εγώ σκεφτόμουν ότι θα κάνω ένα παιδί και θα ξαναμπεί αυτό το όνομα στο σπιτι μας…Τα χρόνια πέρασαν πολύ δύσκολα… και όμορφα όμως σε αυτό βοήθησε πολύ η οικογένεια της μάμας μου η Θεια Μαιρη ο θείος Φραγκίσκος ο υοθετιμενος νονός Μιχάλης και η Θεια Αντρουλα η Θεια Αννα και ο θείος Μιχάλης και όλοι άλλοι θείες και θείοι…Και πολύ φίλοι που βρέθηκαν δίπλα στην Μαμα μου
Μαριε μαζι με τον μπαμπά σου και την αδερφή σου παλέψαμε πολυ για να ερθεις στην ζωή μας…Καλος ήρθες Μάριε και μακαρι να πάρεις όλες τις χαρές του παππού σου που ήταν μοναδικός άνθρωπος καλος αγνός με χιούμορ προκομμένος και να κανείς την γιαγιά Ριτα μετά από τόσα χρόνια να χαμογελάσει ακούγοντας αυτό το όνομα…Τεσσερα μεγάλα ευχαριστώ στον άντρα της ζωής μου το Πέτρο μου γιατί ειναι ο φιλος που πάντα ήθελα ο πατερας που δεν είχα και ο φυλακας αγγελος που μου έστειλε ο πατερας μου που ειναι πάντα δίπλα μου και που με ξέρει όσο κανένας άλλος…Στην Μανα μου που για να μας μεγαλώσει με την αδερφή μου ξέχασε ότι είναι γυναίκα και από 30 χρόνων αφοσιώθηκε στις δυο κόρες της στην αδερφή μου την Εριουλα που είναι ότι έχω στην ζωή μου και πολλες φορες η φωνή της λογικης μιας και εγώ είμαι η τρελή της οικογενειας και στην γιατρο μας που μας βοήθησε να κάνουμε δυο όνειρα πραγματικότητα την Βασιλικουλα μας και τον Μάριο…Panayiota Varnava σου χρωστάμε πολλά!!!
Αααα και για να μην ξεχάσω το τελευταίο ευχαριστώ στην οικογένεια επιλογής στους φίλους μας που ήταν δίπλα μας!!!


Πηγή: http://ift.tt/2camdcI
loading...

Δημοσίευση σχολίου

Δεν διμοσιεύονται σχόλια υβριστικού περιεχομένου. Την αποκλειστική ευθύνη για τα σχόλια την έχουν οι σχολιαστές.

 
Top