ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ BLOG ΜΑΣ ΑΠΟ 10 € ΤΟ ΜΗΝΑ ΣΤΕΙΛΤΕ ΜΑΣ EMAIL ΣΤΟ frapedoypoli@windowslive.com

0

Η MullenLowe Athens αναδείχθηκε νικήτρια σε spec που έτρεξε πρόσφατα η αλυσίδα Intersport, αναλαμβάνοντας το σύνολο του δημιουργικού
λογαριασμού. Στη διαδικασία συμμετείχαν σύμφωνα με πληροφορίες 5 εταιρείες, με την MullenLowe Athens να επικρατεί αναλαμβάνοντας το δημιουργικό για την offline και digital επικοινωνία. Η συνεργασία των δύο πλευρών αναμένεται να ξεκινήσει άμεσα.
Όπως είναι γνωστό, η Intersport Athletics Α.Ε.Ε. δραστηριοποιείται στο χώρο των αθλητικών ειδών και σήμερα έχει δίκτυο 50 καταστημάτων πανελλαδικά. Είναι μέλος του Ομίλου Fourlis με 114 φυσικά καταστήματα σε Ελλάδα, Κύπρο, Ρουμανία, Βουλγαρία και Τουρκία. Σε παγκόσμιο επίπεδο, η Intersport International κατέχει ηγετική θέση στην αγορά αθλητικών ειδών με παρουσία σε 45 χώρες και δίκτυο 5.400 καταστημάτων.
Αξίζει να σημειωθεί, ότι η Intersport Ελλάδας αποτελεί την πρώτη παγκοσμίως ανάμεσα στη μεγάλη οικογένεια της Intersport, που λάνσαρε πρόσφατα ένα νέο store concept, ανακαινίζοντας το κατάστημά της στο The Mall Athens. Στόχος του καταστήματος είναι να προσφέρει στους καταναλωτές μία νέα αγοραστική εμπειρία, μέσα από καινοτομίες όπως ειδικά αφιερωμένα σημεία (Action Area, Deco points), ειδικά διαμορφωμένους χώρους για παρουσίαση προϊόντων και φιλοξενία ενεργειών, νέων τεχνολογιών και εποχικών προτάσεων, ειδικό χώρο Soccer Grass Split για testing ποδοσφαιρικών παπουτσιών και Digital kiosks με touch screen οθόνες για περιήγηση στο e-shop και πραγματοποίηση online αγορών.
Πηγή 
loading...

Δημοσίευση σχολίου

Δεν διμοσιεύονται σχόλια υβριστικού περιεχομένου. Την αποκλειστική ευθύνη για τα σχόλια την έχουν οι σχολιαστές.

 
Top