Δύο άνδρες ήρθαν αντιμέτωποι με τον θάνατο στις φονικές πυρκαγιές της Καλιφόρνιας. Ο ένας από αυτούς βρήκε το κουράγιο να καταγράψει τον εφιάλτη που έζησαν.
«Θεέ μου!», φωνάζει ο ένας άνδρας: «Δεν μπορώ να αναπνεύσω. Νιώθω το χέρι μου να καυτό. Δεν βλέπω τίποτα!», λέει με δυσκολία ο φίλος του.
Οι δύο άνδρες είναι στη μέση φλεγόμενου δάσους της Καλιφόρνια! Ζουν έναν εφιάλτη και ψάχνουν τρόπο διαφυγής. Δυσκολεύονται να πάρουν ανάσα και ψάχνουν τρόπο διαφυγής.
Η δραματική απόδρασή τους από το δάσος της κολάσεως:
«Είμαι χαρούμενος που δεν γυρίσαμε σπίτι. Είμαι έκπληκτος που τα καταφέραμε. Δεν μπορούσαμε να δούμε καν το δρόμο», είπε ένας από τους άνδρες για την περιπέτειά τους.
gazzetta.gr
Πηγή: http://ift.tt/2yqyG4G
loading...
Δημοσίευση σχολίου
Δεν διμοσιεύονται σχόλια υβριστικού περιεχομένου. Την αποκλειστική ευθύνη για τα σχόλια την έχουν οι σχολιαστές.