ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ BLOG ΜΑΣ ΑΠΟ 10 € ΤΟ ΜΗΝΑ ΣΤΕΙΛΤΕ ΜΑΣ EMAIL ΣΤΟ frapedoypoli@windowslive.com

0
Η κόρη της Βάνας Μπάρμπα Φαίδρα είναι πλέον 16 ετών και είναι μια πανέμορφη νεαρή κυρία! Η Φαίδρα Μαρασλή, περπάτησε χθες για πρώτη φορά επίσημα στην πασαρέλα στο πλαίσιο της AXDW φορώντας ρούχα του σχεδιαστή Τάσσου Μητρόπουλου και ήταν πραγματικά εκπληκτική.



Η Φαίδρα στο πρώτο της catwalk ήταν σαν μια πανέμορφη νεράιδα που βγήκε από κάποιο παραμύθο και ο γνωστός pr man, Χάρης Σιανίδης απαθανάτισε τις μοναδικές στιγμές!

Η Βάνα Μπάρμπα είχε πει σε παλαιότερη συνέντευξή της για τη κόρη της που διανύει την εφηβεία της: "Περνάω δύσκολα, όπως κάθε μητέρα σ’ αυτή τη φάση του παιδιού της. Μέσα απ’ αυτή τη δυσκολία μαθαίνω τι σημαίνει ταπείνωση, αγάπη και θυσία. Είναι η πρώτη φορά στη ζωή μου που κάνω εξώφυλλο και δε μ’ ενδιαφέρει πώς θα βγω.

Το μόνο που με νοιάζει είναι η Φαίδρα. Γενικότερα πια, οτιδήποτε κάνω, εγώ έχω δεύτερο και τρίτο ρόλο, προτεραιότητα για μένα έχει η κόρη μου. Η μητρότητα μου δίδαξε την αγάπη και να παραμερίζω τον εγωισμό μου".


Δες τα βίντεο με την εκπληκτική εμφάνιση της Φαίδρας στην πασαρέλα αλλά και στα bacstage!




Πηγή: http://ift.tt/2camdcI
loading...

Δημοσίευση σχολίου

Δεν διμοσιεύονται σχόλια υβριστικού περιεχομένου. Την αποκλειστική ευθύνη για τα σχόλια την έχουν οι σχολιαστές.

 
Top